• lyckan ler

    Augusti brudar 2010

    Såg att det fanns en tråd tidigare, som blivit stängd. Så jag gör en ny, och hoppas att det dyker upp flera brudar att diskutera med!

    Kopierar in info från förra tråden:
    7 Augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia

    14 Augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay

    21 Augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo

    28 Augusti
    cplusj
    lyckan ler

  • Svar på tråden Augusti brudar 2010
  • Brud73

    Idag har vi äntligen haft möte med kocken som ska fixa vår mat, såhär blev menyn tillslut!

    Vår meny:

    Förrätt: Toast Skagen, hackade räkor i dillmajonäs, toppad med löjrom

    Varmrätt: Fläskfilé med ostronskivlingsauté, broccoli, blomkål, ananas och mangochutneyfylld tomat med potatisgratäng

    Efterrätt: Vit Chokladmoussé på hallongömma

    Bröllopstårta

  • Superstarfia

     


    Brud73 skrev 2010-05-17 19:59:50 följande:
    Idag har vi äntligen haft möte med kocken som ska fixa vår mat, såhär blev menyn tillslut!Vår meny:Förrätt: Toast Skagen, hackade räkor i dillmajonäs, toppad med löjromVarmrätt: Fläskfilé med ostronskivlingsauté, broccoli, blomkål, ananas och mangochutneyfylld tomat med potatisgratängEfterrätt: Vit Chokladmoussé på hallongömmaBröllopstårta

    Låter riktigt gott.. :)

    Vi åt våran meny i torsdags.. :)


  • lyckan ler

    Annika Hbg: låter riktigt roligt och annorlunda! Kul!

    Brud73: låter supergott!

    Vi beställde min ring i lördags! Tjoho! Bild finns i mitt galleri. Är verkligen supernöjd och längtar tills mannen får sätta den på mitt finger!

  • Brud73

     


    lyckan ler skrev 2010-05-19 16:16:41 följande:
    !Vi beställde min ring i lördags! Tjoho! Bild finns i mitt galleri. Är verkligen supernöjd och längtar tills mannen får sätta den på mitt finger!

    Vi har beställt min ring också, jag blev också väldigt nöjd med min. Har haft kontakt med frisören idag som ska fixa min bruduppsättning och hon skulle kontakta makeupartisten, det börjar röra på sig nu fast det egentligen är ganska lång tid kvar...

  • Superstarfia

    Ikväll har vi haft möte med våra VIP, alltså tärna, marskalk och toastmaster.. Avnjöt en utsökt middag på en golfklubb i solskenet och pratade om ditten och datten.. tillslut vart vi ivägschasade för då skulle dem tydligen prata hemligheter.. undrar vad det kan handla om.. ;)


  • Farytopia

    Hej allihop!

    tittar in här o jag gifter mej den 14 augusti.
    Jag känner att vi ligger bra till i planeringen.
    Hämtade de färdiga ringarna i måndags o på fredag ska jag hämta min klänning
    Som jag dessvärre måste ta till en sömmerska och sy om lite här o där, men de ska nog bli bra till slut

    Allt som ska bokas är bokat.
    Allt finlir kvar.... typ....
    skor
    kläder till barnen
    festprogram
    fixa lite mingelmat

  • fryser

    hinderprövningen inskickad..   tänkte kolla underkläder på sön då jag inte hann o kolla i london;-(   nåt speciellt man bör tänka på?
     

  • Skimmra

     


    fryser skrev 2010-05-20 11:23:38 följande:
    hinderprövningen inskickad..   tänkte kolla underkläder på sön då jag inte hann o kolla i london;-(   nåt speciellt man bör tänka på?  

    Tänk på hur låg din klänning är i ryggen, hur tunn den är (kommer en bh med spets att synas igenom exempelvis eller kommer en vit att synas så att du kanske borde ta en hudfärgad istället). Det var det jag kunde komma på hittills. Lycka till

  • fryser

    tack det med ryggen har jag inte tänkt på bara fram.. tack tack

  • lyckan ler

    Har ni tänkt på det här med "något gammalt, nytt, lånat, blått"? Vet inte riktigt hur ramsan går på svenska, men ni vet nog vad jag menar... Är det något som ni vill följa? Nytt är ju inte särskilt svårt att fixa, det blir ju det mesta! Gammalt kan jag kanske ha ett halsband. Men lånat och blått har jag lite problem med. Ett blått strumpeband? Men vad ska jag låna då?

Svar på tråden Augusti brudar 2010