• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • lanovia 08

    Heloise GRATTIS!!! Vad roligt. Kan verkligen förstå att du inte kan koncentrera dig nu, mycket tankar som flyger runt.

  • lanovia 08

    Hvidis har nog glömt kommentera om makens morbror. Vad tråkigt. Det var ingen hög ålder på honom. Var är begravningen?

  • lanovia 08

    Nu borde jag sätta fart här skall till BVC idag.

    E har verkligen utvecklats mycket under de sista veckorna. Hon ler, skrattar och pratar massor. Och när hon ler ser hon ut som en riktig liten spillevink.

    imorse var hon rolig då var hon emellan oss i sängen, låg och tittade på mig och pratade helt plötsligt såg jag hur mannen grimaserade. Då hade hon greppat tag i hans hår i armhålan. Gissa om jag skrattade.

  • Hvidbrud

    Begravningen blir i Linköping. Han var toastmaster på vårt bröllop, käns konstigt att han är borta, han var en av dem man alltid sprang på när man var i stan.

  • Hvidbrud

    Vad härligt med framstegen lanovia! De små leendena är obeskrivligt härliga! Och din man kan bara vänja sig eller vaxa sig! Fast det blir till nyp senare så det hjälper kanske inte riktigt...

    Min lilla står på tårna och händerna, sen ner på knä och vaggar fram och tillbaka. Snart fattar hon galoppen och då gäller det att ha ögonen öppna! Oj vad det går fort!!!! Var har mitt spädbarn tagit vägen?

  • Ankan80

    Litet egoinlägg

    Skall snart på en liten shoppingrunda på egen hand på en heeel vecka . Skall byta lite bebiskläder och köpa amningsbh:ar = *puff* sa det bara

    Har gått ner 22 cm i midjan o ner 9 kilo på en vecka. Bara 4 kvar till inskrivningsvikten
    Men sen skall jag ner 4 till för att nå min trivselvikt.

    Mindre viktiga saker men blir så glad att det går så snabbt för livet efter graviditeten är något ja nojat för.

    Tjofling

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan