• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru sy

    Här var det spännande idag... undra om jag kommer kunna koncentrera mig på jobbet idag eller om jag bara vill sitta här och följa bruttan med spänning

  • Fru sy

    Med mig är allt bra, jag knaprar pillerna igen så jag har extremt ömma bröst. Men nu vet jag ju att jag blir sådan av pillerna så jag behöver ju inte tolka alla symtom hela tiden, och det är riktigt skönt.

    Efter massa omritande och massa provuppsömnad av balklänningen har jag äntilgen fått den bra, så skönt. Så nu kan jag börja sy upp klänningen i det riktiga tyget

    Jag jobbar bara idag också denna veckan, jag har tagit kompledigt torsdag och fredag. Skall åka till gbg och hälsa på massa kompisar i helgen så jag tänkte ha en riktigt härlig långhelg.

  • andbeyond
    Sonja68 skrev 2010-04-14 10:09:08 följande:
    Och att VRÅLA in i masken, det hjälper faktiskt
  • passionsblomman

    Jag instämmer till fullo. Att det dessutom betyder "Lyckans son" eller "Lycklig son" känns som att det liksom bara inte kunde vara något annant.


    Ankan80 skrev 2010-04-14 10:05:28 följande:
    Blommis:Ja det är ett väligt gulligt namn. Har gillat det länge och var typ det enda förslaget jag kunde tänka mig.
  • Fru E

    Sonja-magen är bra och huvudvärken nästan borta, solen skine roch jag FÖRSÖKER att inte nojja över om när indianderna ska komma nästa gång osv......

  • passionsblomman

    Uppdatering från Bruttan:

    "Hej Allt är lugnt, är och klipper mig nu! Ingen igångsättning idag, det är fullt på BB. Vi får väl se om Grodan vill titta ut själv sen idag ska jag shoppa till barnen och maken ska få bjuda på lunch. Kram"

    Slut sms-citat.

    Visst ska jg hälsa henne att det tycker vi VERKLIGEN att han ska göra och lycka till och hela killivitten?

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan