• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru E

    Blommis-är det molvärken som gör att du tror att indianerna ska komma spännande det här och lovande med molvärk

  • Fjällbruttan

    Hola!!
    Slänger mig glatt in i spanskan som Blomman börjat med
    *tittar mig förvirrat om efter sangrian och den grillade grisen"

    Är hemma, har sovit som en gris i natt på en dos alvedon, lite körningar idag i magen men inte mer än att jag strukit påskgardiner, spelat cd och sjungit högt och ljudligt och gungat höfterna...
    Maken har hängt upp gardinerna, det fick inte jag göra
    ">



    Det var den här som fick äldsta dottern att städa! Inkl våtdammtorka och skura golv
    Ikväll ska hon och syster mellan laga middag också... tror jag måste göra en cd och köra den på TV:n ibland

    Fru Sy, inboxa mig tack
    (även arkitektens adress så jag kan dänga honom lite med traktorskopan!"
    ta bort dubbeldörrar, fantastiskt fånigt!!!

    Kramar till er alla ...
    och I´l be back, ska bara sortera lite barnkläder och sen byta till lap-topen...
    sitter på en mycket obehaglig stol justnu...

  • passionsblomman

    Jaaa, det är EXAKT "nu kommer indianerna med stormsteg-känslan"

    Fru E skrev 2010-03-31 13:26:53 följande:


    Blommis-är det molvärken som gör att du tror att indianerna ska komma spännande det här och lovande med molvärk
  • Sonja68

    Blomman; jag är lite vilse i den här karusellen. Är molvärk bra eller dåligt i ditt fall? För indianer vill du väl inte ha nu. Eller *förvirrad*

    Farbror Frej F*n, va kul hehehehehe
    *folk som går förbi mitt kontor tittar konstigt på mig, för jag garvar rakt ut*

    Fru Sy, det är SÅ kul med butikgrejen! Och om jag inte sagt det förut så tycker jag dina barnkläder är UNDERBARA!

  • Sonja68

    Förresten, slänger väl in frågan här också:

    Någon som har ett gott och _enkelt_ recept på sik?
    Maken kom hem med sik. Godast är väl förstås att röka den i vår lilla Kalixrök, men man skulle vilja ha nån god sås till firren och potatisen.

  • Ninnnis

    Vår gulliga kantinatjej kom precis förbi med ett helt fat med smarriga danska smørrebrød... Killarna kommer inte förrän sent imorgon kväll, gissa vad jag ska äta till middag både idag och imorgon

    *funderar på om jag ska börja med rostbiff, panerad fisk, pannbiff eller ägg...*

  • Hvidbrud

    Mmmm... Stjerneskud! Mums!
    Sik- ingen aning!
    Åh, inboxa gärna mig också, fru sy!
    Kan tyvärr inte komma med på träff i morgon tjejer, näsa gång!

    Min lilla rullarunttjej ropar! Puss!

  • Sonja68
    Hvidbrud skrev 2010-03-31 15:01:39 följande:
    Mmmm... Stjerneskud! Mums!Sik- ingen aning!Åh, inboxa gärna mig också, fru sy!Kan tyvärr inte komma med på träff i morgon tjejer, näsa gång!Min lilla rullarunttjej ropar! Puss!
    Visst har lilla E Namnsdag idag?
  • passionsblomman

    Ninnis, ååååh vad GOTT!!! Kanske skulle man göra lite sådana till en av påskadagarna...

    Sonja, det är precis som vanligt i den här karusellen: molvärk kan precis likaäl vara ett tecken på att indianerna verkligen lurar bakom knuten redo att skjuta skarpt. SAMTIDIGT som det är ett vanligt symtom på motsatsen.

    När jag insåg att jag var gravid med sonen för så himla läge sedan var det absolut enda symtom jag kan minnas att det kändes som att jag skulle ha mens när som helst, men den kom aldrig.

    Det är det som blir tortyren, det blir ju hopp och rädsla i ett och på samma gång. Och det enda man kan göra är att vänta och se, en dag i taget.

    Idag och precis NU faktiskt, så är det exakt på timmen som jag fick tillbaka det lilla embryot med sina fyra snygga celler...

    Tänk att jag sett det på TV!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan