• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Hvidbrud

    Ååååååh!!!!! Ea!!!!! Iiiiiihhhh!!!! Oj vad jag håller alla tummarna och tårna!!! Och jag beordrar vila i morgon! Ååh! Det är då spännande att jag håller på att tissa i byssan!

  • passionsblomman

    Åh EA, nu skrev jag iofs redan i den andra tråden, men shit altså. Jag börjar nästan gråta över alla dina små embryon! & eskimåer och ett guldägg...

    Det här MÅSTE ju båda gott!

  • Fjällbruttan

    Jisses EA, WOW!!! Vet knappt vad jag ska skriva!
    Fortsätter hålla tummar och tår, och du, nästa år kan du kolla på hur många MC du vill... vi skramlar ihop till hörselkåpor till guldäggsbabyn
    Ruva stilla och lugnt nu!

    Kram kram kram!!

    WOW förresten till hela gänget i frysen också! Ni satte väl på dem ordentliga mössor

  • Daa

    EA: vad härligt att höra att allt ser perfekt ut! Och så många i frysen. *skrattar åt Bruttans mösskommentar*

    Skön kommentar av läkaren om att embryot inte kommer att trilla ut (men det är förmodligen vad man behöver höra...).

    Men jobbigt med överstimulering. Kan tänka mig att en MC-mässa skulle vara toppen att gå på en dag som den här.

    *ner med huvudet i sanden med tummarna krampaktigt hållna*

  • Daa

    Mysmys.


    Hvidbrud skrev 2010-03-12 21:48:12 följande:
    Mys med make kaka sushi och gullungen.
  • Daa

    Ska strax iväg för att gosa med mina föräldrars hundar. Eller jag menar, hälsa på mina föräldrar.

    Det blir nog en skidtur med ett av odjuren. Solen skiner och det är inte alltför kallt. Härligt.

    Hoppas ni får en fin lördag.

  • ingenjörsbruden

    Fru E skrev 2010-03-12 21:05:21 följande:


    God kväll De punkterade 22 folliklar och fick ut 14 st ägg, av dessa blev 8 st befruktade och ett sattes tillbaka idag vid lite i tre. Det sista av dessa åtta tror jag kasserades för vi fick inte mindre än 6 st till frysen Läkaren började med att säga när han kom in till oss att allt såg helt perfekt ut och kunde inte bli bättre, lät nästan lite förvånad verkade det som.De fick föra in embryot två gånger för första gången så höll det sig krampaktigt kvar i katetern och ville bo kvar där tydligen .Det roliga var att läkarens första ord var att ni behöver inte oroa er över att embryot ska trilla ut eller att ni kan göra något fel efteråt,puhhhhh!Vet att det är löjligt att tänka så men petar man upp något så brukar det ju komma ut snart
    Naaaawww!!!! *håller tummar o tår så de blir blå*
  • ingenjörsbruden

    Lanovia: införskaffa genast en trikåsjal så lilla E kan vara nära dig o bli varm om magen, samtidigt som du får händerna fria o inte plågar axlarna.

    Så överlevde jag busans skrik-veckor.

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan