• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Jenny står brud 090801

    Vad härligt att mannen har semster nu Hvidis!! Låter som ni har det underbart hemma hela familjen, och vad skönt att du får sova lite extra. Det är du värd så passa på och njut.

    *Skålar tillbaka i rödvinet*

  • Jenny står brud 090801

    *Hämtar en chokladpudding i kylen* Skall här firas så kan det ju göras ordentligt!

  • Jenny står brud 090801

    den var riktigt god kan jag säga Nästan så jag är sugen på en till. Kom just på att vi har kladdkaka kvar i kylen sen kalaset igår, bjuder runt till de som vill ha. *Går och hämtar en bit av den oxå*

  • Jenny står brud 090801

    Nu är det duschen och rakhyveln som gäller

    God natt tjejer! Hoppas jag kan logga in från jobbet imon, är ju mer igång här på dagen...

  • Hvidbrud

    Mmmmm! Ljuvligt med chokladpudding! Tack!!

    Tror att det är tid att boka till till bush-röjning... vårstädning!

  • passionsblomman

    Hvidis, hahaha! Ja här i tråden verkar det ju finnas sly nog för en rejäl majbrasa....

    Du menar förresten att du även vaxar hela alltihopa i själva det heligaste? *svimmar nästan vid tanken*

  • Fjällbruttan

    Tittar bara in för att lämna go´natt kramar till alla!
    Borde sova men har såna förvärkar att jag vankar runt ibland...
    men så har alla barnen torterat mig så jag är inte orolig för att det är nåt på gång.

    Men har i alla fall lyckats skriva ett brev till läkaren största tösen ska träffa på onsdag, ang sin migrän. Klart som f-n vi fick tid enda dagen jag inte är hemma på två veckor...
    Men eftersom jag är den som varit hemma med henne så skickar jag med ett brev med datum och symptom... litar inte ett skit på hennes pappa som ska följa med!

    Det miffot hörde av sig idag kl11... ehhh... ska jag ha barnen i veckan??
    Ja, inte f-n vet jag! Du har ju inte hört av dig... grrrrr... tillochmed barne är så less att de tycker han kan fara och flyga!

    Sorry för ego-spya...

    Kram i alla fall, Jag gillar er  så mycket!!

  • passionsblomman

    Bruttan, vi kan sätta miffot fastbunden vid en kvast, överst på vår majbrasa och så ska jag skutta runt den och sjunga nid-visor för full hals, naken som Gud skapat mig och SKRÄMMA ihjäl honom så går han åt lite snabbare!

    När jag tänker närmare på saken kan vi kasta dit Sonjas ex och Ingis svåger när vi ändå är igång.

    Ingen som vet var Usama gömmer sig så får vi mer uträttat i amma veva?

  • Daa

    Jenny: vilken lättnad att det inte var något elakt hunden hade. *andas ut* Lycka till hos gyn.

    Bruttan: smart med brevet, men skit att det ska behövas. *morrar åt miffot*

    Blommis: fin idé med majbrasan. *börjar träna på att skrika okvädningsord*

    Idag är frisyren (igen: huvudhåret ) fullständigt platt och sprakande statiskt, fastän jag lyckats få till något som påminde om volym innan jag gick hemifrån. Av den snygga mittbenan från igår finns bara en märkligt assymetrisk, och bitvis väldigt platt förstås, skapelse som inte gör en människa glad. Det blir nog ett kortvarigt experiment med mittbenan. Jag har en konstig virvel som gör att sidbena is da shit.

    Önskar er alla en fin morgon.

  • Hvidbrud

    God morgon!
    Hihi! Ja en härlig brasa blir det! Har ett ex som platsar där också, så upp med honom. Fast honom har jag avrättat på alla möjliga och omöjliga sätt i mina drömmar över åren. Blä!

    Jo blommis... Hela diket! Utan lite på toppen då. Men som sagt, det var ett tag sen och innan graviditet och ny hm vad ska man kalla det... Avsaknad av sexlust kanske? Konstigt som det kan ändra sig... Men kanske när de sista kilona ryker och pattarna inte sprutar mjölk över allt, och ungen inte är inom ett par meters radie, så börjar det kanske bli intressant igen. Nä, de där extra kilola skiter jag i, de har inget med sexualiteten att göra, jag gillar dem faktiskt lite och börjar tycka synd om de där liiite för tunna tjejerna som inte kan unna sig... Eller vad jag nu lägger på dem i min ideevärld....
    Nu kallar kaffekannn och den lilla som ligger och pratar med sin boll. Blablagagadaadatapapa låter det när hon får ljud på, men ibland är det bara munnen som öåplas och stängs och gommar som slås emot varandra... Lillmuffin min....

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan