• elinile

    Gå ner i vikt till maj 2010, följas åt o peppa varandra?

    Fler än jag som har svårt att låta bli kakor, godis o annat gott trots att jag så gärna vill gå ner i vikt... Känner mig helt hopplös... Ingen karaktär för fem öre!

    Jag vill ner iaf 7 kilo. Någon som känner igen sig o vill följas åt o peppa varandra på vägen??

  • Svar på tråden Gå ner i vikt till maj 2010, följas åt o peppa varandra?
  • elinile

    Vart tog alla vägen o hur går det för er? Här går det si o så... Fattar inte hur svårt de ska vara... :-S

  • majsan801

    Jag vägde mig igår och hade gått ner 1kg utan någon större uppofring. Har ju eg inte börjat ordentligt med mina promenader och sluta äta godis men har kanske dragit ner något. Så nu är jag nere på inskrivningsvikten med sista barnet som är 3 månader. Så 6kg max kvar till målvikten så är jag toknöjd. Och det ska jag väl fixa???

  • Tausen

    Tror faktiskt min magsäck har krymp lite nu efter shakes och mindre portioner..Känns bra, då borde det kunna gå lite fortare snart. Har blivit någorlunda frisk för att kunna börja att träna lite försiktigt. :D

    Majsan801: Vad skönt! Sluta med resten då så går det av en dans.

  • majsan801

    Mm ska sluta med socker helt efter nyår. Jag älskar julen allt för mycket för att kunna ge upp allt gott.

  • nikitakatt

    Här hoppar jag också in. Jag har också några kilon som jag helst skulle gå ner till nästa sommar.. Är ju så svårt att låta bli godiset bara.

    Har prövat både nutrilett och cambridge förut och nutrilett var faktiskt det som funkade bäst för mig, kanske för att man får äta så många per dag så man inte är så hungrig. Ni som testat viktklubb, tycker ni att det funkar bra?

    Heja heja till er som redan gått ner och er som kämpar med promenaderna, bra jobbat!

  • HelenaO

    Hej hej ny här :)

    Skriver av samma anledning som alla andra :)
    Har gått på detox i 3v för att rena sysmetmet och nu på GI sedan 2veckor. Mår sjukt bra! Fått bättre hy, mer ork och minskat sötsug! Hade tänkt öka upp min träningsdos men har inte hunnit, lyckas bara få in 3 pass i veckan.

    Jag satsar mest på styrketräning, vill forma om kroppen lite. Brukar slarva med den, tycker det är mkt roligare med spinning. Men nu så ska det pumpas :)

  • kaksmulan

    ojoj tillbaka till verkligeheten...här har varit kalas och firande för fulla muggar så nu är det verkligen stenhårt som gäller fy vad jag har svullat i helgen
    men tack o lov så är min blivande med på noterna så vi har lovat varandra inte äta massa skit och ut och gå en massa istället...lättare när vi båda två är med på vad som gäller kan man stötta varandra.

    Men ni verkar ha varit jätte duktiga här heja heja kämpa på

  • elinile

    Ja, alla är superduktiga, utom jag som startade tråden... Suck... Förstår inte hur svårt det ska vara. Men nya tag igen!! Skam den som ger sig!

  • nikitakatt

    Jag har gått med i viktklubb.se idag, får se hur detta går =) Känns mest krångligt just nu men man kommer säkert in i det.. Tror det kan va bra att vara tvungen att skriva vad man äter så kanske man låter bli den där extra kakan =)

  • kaksmulan

    elinile: precis skam den som ger sig och jag kan säga att jag varit långt ifrån duktig men nu kämpar vi så är vi snart lika duktiga som dom andra kom igen *kämpa kämpa*

    (hur gör man förresten när man "klipper ur" någon annans text och lägger in i sitt inlägg?)

Svar på tråden Gå ner i vikt till maj 2010, följas åt o peppa varandra?