• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Heloise

    och jag brukar kunna stava samt skriva ngt bättre men febern måste ha bränt upp hjärnan

    nattnatt!

  • Im yours

    Hej!

    Vaknade, och är om möjligt ännu mer förskyld. Näsa, ögon rinner. Jag har börjat "högfärdshosta" Ni vet då det kliar, och kliar i halsen och man bara host, host, host.

    Tog iaf ut frustrationen över dessa symptom i ett argt mail till länstrafiken. Blir så irriterad över att mitt busskort ständigt, o jämt först hackar i bussens kortläsare, för att sedan visa ordet FEL. Jag åker ju upp till universitetet, o tillbaka nästan alla veckodagar. Busschaffören låter mig åka med iaf, men jösses vad irriterande det är. På rececentrum får jag ett nytt kort, som oxå visar sig vara värdelösa FEL-kopior Shit!

    I mailet, passade jag även på att spy galla över den diktatoriska busskontrollant som gjorde mig galen; En dag i juni. Sacka om otrevlig människa, har nämt historien här då det begav sig

    Morrar, och glor på saker som kan kastas.

    Ha en trevlig dag mina vänner!!

  • Fjällbruttan

    Go´morron...
    Hoppas alla haft en trevlig helg
    Det har jag, har legat på soffan och ropat till barnen vart de ska städa och skura!
    jag är en BRA arbetsledare *nickar nöjt*
    En lögnare också.... jag har faktiskt skurat vårat sovrum, tvättat fönster och bytt gardiner, rena lakan vart det också.. tagit in ved för vintern, planterat 150 lökar och klippt ner rabatterna... i lördags var vi ute och åt och sen bakade vi en cchokladkladdkaka när vi kom hem till efterrätt... och så  lagade ajg tvårätters söndagsmiddag till la familia i går
    Dessemellan ligger jag på soffan och mår illa eller så är jag på toa och kräks... ÄCK!
    Jag är i v.8 nu...

    Nu ska jag fara och putsa fönster, fretaget har ett beställningsjobb... ska beta igenom
    192 rutor.... tur att man har proffs grejor att jobba med
    Fast det märkliga är att skitigaste rutorna i byn har vi hemma

    En underbar måndag önskar jag er alla

    Kram

    Heloise, krya på dig!!

  • TinkerBelle

    Har skjutsat alla barnen till skolan och hunnit plocka lite i köket nu på morgonen. Ska strax gå iväg till gymmet och köra ett bodypump pass. Måste dock kila lite tidigare eftersom gymkortet låg i handväskan som blev stulen i förra veckan...
    Ett efter ett kommer jag på vad som faktiskt fanns i plånboken. Lite pyssel må jag säga.
    Skulle vara intressant att veta vad jag inte kommer komma ihåg.
    Har aldrig tänkt på det, men man kanske skulle ha en lista någonstans på allt som faktiskt är i plånboken? Typ inventarielist.

    Heloise - se till att Panzer tar hand om dig! Vi vill inte att du blir sämre.

  • TinkerBelle

    Te me honung ordineras mot ret hostan!
    *kram*

    Im yours skrev 2009-09-14 09:48:16 följande:


    Hej!Vaknade, och är om möjligt ännu mer förskyld. Näsa, ögon rinner. Jag har börjat "högfärdshosta" Ni vet då det kliar, och kliar i halsen och man bara host, host, host. Tog iaf ut frustrationen över dessa symptom i ett argt mail till länstrafiken. Blir så irriterad över att mitt busskort ständigt, o jämt först hackar i bussens kortläsare, för att sedan visa ordet FEL. Jag åker ju upp till universitetet, o tillbaka nästan alla veckodagar. Busschaffören låter mig åka med iaf, men jösses vad irriterande det är. På rececentrum får jag ett nytt kort, som oxå visar sig vara värdelösa FEL-kopior Shit!I mailet, passade jag även på att spy galla över den diktatoriska busskontrollant som gjorde mig galen; En dag i juni. Sacka om otrevlig människa, har nämt historien här då det begav sig Morrar, och glor på saker som kan kastas.Ha en trevlig dag mina vänner!!
  • TinkerBelle

    Hej och hå!
    Du är ju riktigt flitig.

    Synd på illamåendet... Vi får hoppas det ger med sig så fort du kommer förbi det magiska nummret 12 - det gjorde det inte för mig sensate gången och f**n va jobbigt det var.


    Fjällbruttan skrev 2009-09-14 09:55:37 följande:
    Go´morron...Hoppas alla haft en trevlig helg Det har jag, har legat på soffan och ropat till barnen vart de ska städa och skura!jag är en BRA arbetsledare *nickar nöjt*En lögnare också.... jag har faktiskt skurat vårat sovrum, tvättat fönster och bytt gardiner, rena lakan vart det också.. tagit in ved för vintern, planterat 150 lökar och klippt ner rabatterna... i lördags var vi ute och åt och sen bakade vi en cchokladkladdkaka när vi kom hem till efterrätt... och så  lagade ajg tvårätters söndagsmiddag till la familia i går Dessemellan ligger jag på soffan och mår illa eller så är jag på toa och kräks... ÄCK!Jag är i v.8 nu... Nu ska jag fara och putsa fönster, fretaget har ett beställningsjobb... ska beta igenom 192 rutor.... tur att man har proffs grejor att jobba med Fast det märkliga är att skitigaste rutorna i byn har vi hemma En underbar måndag önskar jag er alla KramHeloise, krya på dig!!
  • passionsblomman

    Hej alla tanter! Nu är jag hemma i den här stugan för allra sista dagen. Imorgon är den inte min mer.

    Jag är så trött att jag bara vill gå och gömma mig någonstans, men idag är det Stora Städdagen, så eftersom jag verkligen inte har tid att sitta här så vinkar jag åt er allihop och önskar att ni har det bra. Läsa i kapp får jag göra i ett annat liv.
    Nu sa jag rensa golvbrunnen i badrummet.

    Kram!

  • Sonja68

    Hallå alla!
    Tittar in som hastigast.
    Har fortfarande ryska gäster där hemma.
    De bär hem kassar fulla med svamp, det känns som jag inte gjort annat än förvällt svamp hela helgen!!
    I lördags var vi ut i en stuga vid en sjö (förstås hittade de svamp där också), Tanja plurrade förstås ner i vattnet. Som tur var hade jag extrabyxor med.
    Kramar till alla, ni som är förkylda o krassliga, krya på er!
    Skulle kommentera nåt mer, men de rycker i mig här på jobbet så jag måste avsluta.

  • Soldemor

    Hej alla tanter!

    Först kommer här en krya på er-hälsning till de förkylda och elända.

    Har haft en relativt effektiv ledig dag, tvättat och hängt ut massa handdukar samt varit och tränat. Har en axel som inte är helt samarbetsvillig, men kanske styrketräningen kan syresätta musklerna där lite?

    Ikväll skall vi på debatt inför kyrkovalet, yes, säkert lika roligt som det låter. Men en kompis till oss skall vara med och debattera, därför åker vi dit och hejar på honom.

    Låter käckt det där, Blomman, rensa golvbrunn *ryser*

Svar på tråden Tantvarning 5