• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Aleta

    Ja, det går ju det också, äntligen lite nytta för den manliga delen av befolkning.


    passionsblomman skrev 2009-08-20 08:15:49 följande:
    Min son trodde mormors bidé var en liten urinoar särskilt lagom hög för en liten kille som just lärt sig stå upp och kissa.
  • Frulle

    haha ja men det är den ju!!!


    passionsblomman skrev 2009-08-20 08:15:49 följande:
    Min son trodde mormors bidé var en liten urinoar särskilt lagom hög för en liten kille som just lärt sig stå upp och kissa.
  • Cantaton

    Åh hjärtat. *stor kram* Just tankarna som börjar komma i nästa led också... Jag hoppas verkligen att det går bra för din pappa (och mamma) och att ni i övrigt ska slippa denna hemska sjukdom.


    Sonja68 skrev 2009-08-19 09:13:00 följande:
    Känner mig lite nere idag. Det började igår... Satt och lyssnade på denna gråtsång igår www.youtube.com/watch precis som att jag förberedde mig för ett bakslag.Minns ni att min mor hittat knölar i bröstet. De visade sig vara ofarliga, så jag hade precis andats ut.Igår kväll berättar min far att han varit hos läkaren för nån prick som växer i ansiktet, mellan ögat och kindbenet ungefär, och att läkarna säger att det är någon form av cancer. Dom har tagit prover igår och skickat för analys. Det är mest troligt en långsamväxande cancer sa dom, men ändå...Så då började tankarna virvla i huvet igen. Både mor o far har drabbats av cancer (min mor hade ju bröstcancer förut), ska jag också få det, eller mina barn...? Usch, ursäkta mina neggotankar.
  • Cantaton

    Aleta, en bidé är inte så vanligt att ha idag Min mormor hade en sån när jag var liten, men jag trodde då att det var ett badkar för bebisar

    Kom hem sent inatt. Var länge hos M igår på sjukhuset. Nu har han inte bara sin ovanliga, obotliga sjukdom, utan har till på köpet fått bältros. Men det kändes skönt att ha träffat honom, vad jag tror var, en sista gång. Och så fick jag lite körträning, körde 52 mil igår... Jag har ju ingen bil och åker mycket kollektivt, så jag kör inte så ofta.. så det var ju bra träning också..

  • Bobou

    På V-dala nation här i Uppsala, alltså ett partyställe (bland annat) finns det en bidé i ett damrum! Inne i samma bås som toaletten!

    Tycker det är kul att de tänkt till där, klart man vill fräscha till sig lite om man känner att det nappar

  • Bobou

    ...fast hur mycket flytningar har man då egentligen? *funderar* Räcker det inte att duscha innan man går ut? Eller är det för att dölja Röda faran?

  • Frulle

    haha


    Bobou skrev 2009-08-20 10:18:44 följande:
    På V-dala nation här i Uppsala, alltså ett partyställe (bland annat) finns det en bidé i ett damrum! Inne i samma bås som toaletten!Tycker det är kul att de tänkt till där, klart man vill fräscha till sig lite om man känner att det nappar
  • Panzerfaust
    Aleta skrev 2009-08-20 07:54:19 följande:
    Som funkar som babybadkar/fotbad också!
    Men det är ju nästan som att tvätta barnet i dasset? Snacka om en ny spinn på: "Du dina fötter luktar skit".

  • Sonja68
    Panzerfaust skrev 2009-08-20 12:16:12 följande:
    Men det är ju nästan som att tvätta barnet i dasset? Snacka om en ny spinn på: "Du dina fötter luktar skit".
    Men gud, man SKITER väl inte i bidén...?
  • Panzerfaust
    Sonja68 skrev 2009-08-20 12:52:24 följande:
    Men gud, man SKITER väl inte i bidén...?
    Näe men man kan tvätta häcken där efter man dyngat om man är böjd åt det hållet.
Svar på tråden Tantvarning 5