• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Fjällbruttan

Jisses... det tog ett tag att läsa ikapp, kolla Gardell och gapskratta och sen hamstern som rökt på... funderar på om han kan ha löss, hon pillar ju sig i håret hela tiden

Blomman, tror att allt kommer att bli toppen , men det känns att flytta!
    Jag och exet lämnade ett hus vi hyrt för ett som vi byggt själva, alltså ett flerårs projekt, och ändå stod jag med skurmoppen i hand och stortjöt när jag skurade mig ut ur hallen, äldsta var ju född där!!
    Du har verkligen ien bergochdalbana att åka i som heter duga just nu!
    Hoppas du får ta fram tioåringen i dig på Liseberg nästa sommar i stället

Cantaton, du kanske ska kolla sin sköldkörtel? Läste om deet när jag var hos doktorn idag, underaktivitet kan ge trötthet, huvudvärk och div andra symptom, kan ju vara värt att kolla. Kramar om dig extra med tanke på din vän. *KRAM*

Frulle, kul med mäklaren och att pappa kanske blir sambo

Själv har jag tagit prov för att kolla om jag har gikt idag, reumatism var det inte i alla fall Är det gikt ska jag skaffa en rökrock och börja dricka portvin

Kramen till er alla!  

• Troll1

Hej på er!
    Jag har inte en chans att läsa bak allt ni skrivit. har ändå läst 5 sidor nu...
    Hoppas ni har det bra!

• Fjosok
    Fjällbruttan skrev 2009-08-18 20:05:51 följande:
    Jisses... det tog ett tag att läsa ikapp, kolla Gardell och gapskratta och sen hamstern som rökt på... funderar på om han kan ha löss, hon pillar ju sig i håret hela tiden Blomman, tror att allt kommer att bli toppen , men det känns att flytta!Jag och exet lämnade ett hus vi hyrt för ett som vi byggt själva, alltså ett flerårs projekt, och ändå stod jag med skurmoppen i hand och stortjöt när jag skurade mig ut ur hallen, äldsta var ju född där!! Du har verkligen ien bergochdalbana att åka i som heter duga just nu!Hoppas du får ta fram tioåringen i dig på Liseberg nästa sommar i stället Cantaton, du kanske ska kolla sin sköldkörtel? Läste om deet när jag var hos doktorn idag, underaktivitet kan ge trötthet, huvudvärk och div andra symptom, kan ju vara värt att kolla. Kramar om dig extra med tanke på din vän. *KRAM*Frulle, kul med mäklaren och att pappa kanske blir sambo Själv har jag tagit prov för att kolla om jag har gikt idag, reumatism var det inte i alla fall Är det gikt ska jag skaffa en rökrock och börja dricka portvin Kramen till er alla!  
    En som såg Gardell iaf
  • Daa

Fick inte den länken att fungera. Ligger det klippet på youtube?

Fjosok skrev 2009-08-18 20:29:30 följande:
    En som såg Gardell iaf
  • Fjällbruttan

Fjosok skrev 2009-08-18 20:29:30 följande:
    En som såg Gardell iaf

Jag gillar Gardell, han blir lite mycket ibland men hans reflektioner är klockrena

• Daa

Håller med.

Fjällbruttan skrev 2009-08-18 20:32:01 följande:

Jag gillar Gardell, han blir lite mycket ibland men hans reflektioner är klockrena
  • Fjosok

OP tal om hamstern.

Denna är rätt skön med, på fel sätt såklart ...

• Fjällbruttan

Visste inte ens att ordet SCHNERT finns, men det var ju lite internationellare...???
    Men det skulle ju uttalas lite amerikanskt...

Hrmmm. förstår att hon behöver ett eget språk eftersom hon uppenbarligen inte behärskar svenska...

Youtube är fantastiskt!

• Sonja68
    Fjosok skrev 2009-08-18 19:11:34 följande:
    Har inte kollat men är det den är blonda saken med mobilkameran i spegeln som låter som en hamster som rökt på?
    Är hon verkligen sann, hon MÅSTE ju göra sig till bara. Annars så är hon ju fan inte riktigt navlad.
    Och som sagt, det kommer bli synd om henne när hon växer upp om typ 20 år...
    Fjällbruttan; VÄLKOMMEN tillbaka!! Har saknat dig.
    Jag har också funderat på om den där hamstertjejen som rökt på om hon har löss, så otroligt irriterande att hon krafsar i håret HELA tiden!
  • Sonja68

Känner mig lite nere idag. Det började igår... Satt och lyssnade på denna gråtsång igår

precis som att jag förberedde mig för ett bakslag.
    Minns ni att min mor hittat knölar i bröstet. De visade sig vara ofarliga, så jag hade precis andats ut.
    Igår kväll berättar min far att han varit hos läkaren för nån prick som växer i ansiktet, mellan ögat och kindbenet ungefär, och att läkarna säger att det är någon form av cancer. Dom har tagit prover igår och skickat för analys. Det är mest troligt en långsamväxande cancer sa dom, men ändå...
    Så då började tankarna virvla i huvet igen. Både mor o far har drabbats av cancer (min mor hade ju bröstcancer förut), ska jag också få det, eller mina barn...?
    Usch, ursäkta mina neggotankar.

Svar på tråden Tantvarning 5