• FruTez

    Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

    Dags för ännu en ny tråd girls!!!

  • Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
  • Frujj

    utsätta OSS för den risken menar jag.

    Nibla: Hoppas du får en jättetrevlig fest imorgon!

  • Nibla

    Hipp hipp hurra! Vi var på BVC på "besiktning" idag och lilla L passerade med bravur!

  • Carma07

    Grattis Lilla L och Lille O!!

    Frujj: Tack för tipset. Då ska jag kolla upp det. Har man blöja under den eller badblöja?

    Bauti: Jag tycker också att det är för varmt även om jag kan njuta av skuggorna i vår trädgård. Eller ja, inte för tillfället faktist. Min körsbärsskugga är upptagen av hungriga fåglar som festar på resterande körbär. Jag vill att det ska komma en regnskur och helst lite åska så det lättar upp lite.

    Nibla: Ha en jättetrevlig fest. Jag får väl klara mig utan regn och åska till imorgon.

  • Linum

    Har tillbringat helgen på en möhippa i Malmö. Mycket lyckad även om bruden blev lite mer packad än vad vi hade tänkt oss...

    Idag ska jag sitta hemma och redigera lite bilder som jag tagit på våra produkter i Eriksberg.

    Sista arbetsveckan innan semestern! Woohooo! Har grymt mycket att göra just nu, men beräknar bli klar med allt i tid. Efter denna vecka ser ni mig inte här på ett tag. Vi kommer inte att vara databurna upp i Norrland

  • Carma07

    Godmorgon

    Nu märks det att det är semestertider när det är så tyst i tråden.

    Nibla: Hur var det på festen?

    Här är det en fullspäckad vecka känns det som. Jag håller på för fullt att få klart min present som jag ska ge bort ikväll. Det är en kompis som får påfyllning med handgjorda kort varje år. Eftersom vi har fyllt jämna vill jag ge några fler än vanligt.

    Imorgon kväll kommer mammakompisarna hit på en pyssel/vinkväll. Jag tänkte testa att göra en flädercheesecake. Kan det vara något?

    Resten av veckan blir till att förbereda festen för lördagen och packa för Norrland med avfärd på söndag eftermiddag.

  • Carma07

    Frujj: Grattis på er bröllopsdag!!! Hoppas ni får en mysig dag tillsammans.

  • FruTez

    Hej girls!

    Är det lugnt för att alla har semester? Vilka är det som igentligen har semester nu? Jag jobbar ett tag till...

    Carma: Har missat, men va är det för fest på lördag?

    Nibla: Hur var festen på lördag? Fint väder hade ni iaf.

  • Ab fab

    Här är en semesterfirare. Efter två dagar av arbetsläger har det varit en slappardag. Började med fotvård för oss båda i Alingsås. Lite shopping, fika på Balders Hage och nu skruttar jag omkring hemma. Köpte jordgubbar som skall frysas in, tänkte plocka vinbär- är det någon som vill ha? Hjärtligt välkomna att plocka!
    I morgon blir det Orust, på fredag kommer min best man på middag. Han är hemma några dagar från paris.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!