• FruTez

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

Dags för ännu en ny tråd girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
  • Carma07

Tez: Vi ska ha en 75-årsfest. Maken har fyllt 35 och jag 40. Har precis varit på Lindex och inhandlat partystassen.

• Ab fab

Carma- 75 års kalas Dags för rullator alltså*s*

• Frujj

Hej i semestern!
    Behöver några snabba tips, min 22-åriga kusin och hennes kompis kommer hit från Australien imorgon och stannar till lördag. Vad ska man hitta på?? Gå på stan o bara strosa, ta en glass, åka Paddan, Marstrand, Älvsborgs Fästning, Bohus Fästning... vad är kul när man är 22??? Hehe (hm jag börjar nog bli gammal... )

• FruTez

Carma: Va kul! Eftersom jag fyller 30 år, men kommer nog vara ganska stor, trött och otymplig så har vi pratat om att ha 70 års fest nästa år, för då fyller maken jämt. Får se hur det blir me det.

Frujj: Paddan tycker jag är en bra ide! Alltid kul att åka lite båt, även om man är 22 och ta en glass är ju också ett bra förslag!

Idag fyller maken min år, så jag ska hem och göra jordgubbstårta ikväll. *mums*

• FruTez

Frujj: Va sägs om Liseberg då till 22 åringen?

• Bauti

Liseberg är ju en höjdare vilken ålder man än har

• Carma07

Hejsan

Kikar in i tråden men här var det verkligen tyst. Är alla lediga och har semester nu?

Idag blir det en tur till mitt gamla jobb och en hel del jobb med förberedelser inför helgen. Och dessutom med att packa och förbereda semesterresan upp till Norrland.

Igår hade jag vinkväll med de andra morsorna. Det var hur trevligt som helst och jättekul att träffas utan barnen någon gång också.

• Ab fab

Hemma en sväng. Orust var underbart. Bade igår. Plockade musslor och tom ostron. Nu kurar jag hemma- lagar mat, tvättar o packar.

Lärde mig en grym grillsås igår. 1dl honung
    1 dl rapsolja
    1 dl chilisås
    1/3 dl soja
    3 hackade vitlöksklyftor
    4 cm riven ingefära
    2 msk sesamfrö
    2 msk tigersås

mums. den håller länge i kylen

• Nibla

Hej på er!

Deft har varit en galen helg och vecka. Har uppdaterat bloggen om festen som blev lyckad, även om jag tyckte att en del gäster åkte hem på tok för tidigt....

Carma,
    Jag är på torpet och när jag pratade med maken förut sa han att jag fått mail från dig. Vi kommer starta vår Norrlandsturné på söndag med första stoppet i Gävle. Kommer sedan att anlända i S på tisdagen någon gång. Vi har lite planer att åka på marknad i Junsele på onsdagen, den 15:e. Men ännu inte säkert. Svärföräldrarna kommer ju åka upp samtidigt så vad planerna är vet vi inte riktigt än. Men vi kan ju höras vidare nästa vecka!

Kram på er alla och ha en trevlig semester!!

• Ab fab

det såg ut som ett himla snyggt kalas. Fräcka dekorationer

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!