• FruTez

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

Dags för ännu en ny tråd girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
  • FruTez

Carma: Va kul att lilltösen går! Vänta du tills hon börjar springa, då blir det springa för dig med, hihi!

• Frujj

Carma: Åh, vad roligt med de första stegen!
    Nibla: Skönt att kissekatt är hemma igen. Kanske hade hon letat lite skugga nånstans.
    Bauti: De har nog rea där på Lovely mama tror jag, såg det i GP. Flyttrea har jag för mig. Shoppa på!

• Frujj

Trött idag. Maken fick åka in igår med sin ep. Usch så obehagligt. Men nu verkar det bättre. Kom hem kl 2 på natten. Fattar inte att de skickar hem folk från akuten mitt i natten ?!?!

• Nibla

Carma: Kul med första stegen!

Bauti: Är det affären i Avenygallerian du ska till? Jag tyckte inte de hade så mycket där, sen tyckte jag det var ganska dyrt. Hittade det mesta på H&M faktiskt!

Idag har jag jättemycket att stå i. Ska handla det sista inför helgens fest. Vad sägs om ingredienser till 4 Philadelphiaglasstårtor!?
    Tar nog en tur till Blomsterlandet också för att köpa lite nya blommor till blomlådorna. Vårens violer/penséer är för tråkiga. Jag vill ha pelargoner och hänglobelia!

Konstigt med katten. Pratade med maken igår kväll och vi konstaterade att vi nog inte skulle få se lilla Doris nåt mer. Vi pratade om vilken go och rolig katt hon varit, etc. Hon satt säkert och tjuvlyssnade och tänkte: "Ja, nu har de nog fått sitt straff för att de reste bort. Jag kanske kan vara borta inatt också och dyka upp imorgon bitti. Mohahah!"

Nej, nu måste jag bädda och greja innan lillan vaknar!

• Nibla

Frujj,
    Oj, visste inte att han har ep! Hoppas han känner sig bättre.

• Frujj

Jo, han har det sen 4 år tillbaka. Väldans otrevligt men som tur är händer det inte så ofta *peppar pepparÄ. Hittills 3 ggr på 4 år, senast igår då. Men får lite känningar då och då.

• Nides

Godmorgon tjejer.. Kul med ny tråd.

Ser att alla mår bra.
    nibla, gud va roligt att hon är tillbaka. Vet inte vad jag hade gjort om en av mina försvann. Men hursom helst skönt att hon är hemma.

Carma: Vaaaaaaaaaaaa roligt med de första stegen.

Bauti, tack för länken. Såg det imorse. ska oxå ta mig in till stan nån dag snart. Var istan igår och letade sängkläder till spjällsängen. Men hittade inte i den färgen jag vill ha.
    Borde köpt de i ullared. Men jag var helt övertygad att jag skulle hitta fina här hemma.
    Förresten så har vi handlat det mesta på till bebisen nu.
    Ska börja uppdatera bloggen med lite roligare innehåll framöver.

Frujj: Vad är ep?

Tez o Ab; ha en mysig lunch! Kanske kan komma förbi nån dag snart o luncha med ER.

• Nides

usch låter inte kul. Hoppas att han är bättre.

• FruTez

Frujj: Usch, inte kul med ep. Skönt att det inet händer så ofta ändå.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!