• F A M E

    Uppsalabrudar - del 4

    Ja ha då tjejer då kör vi slut spurten snart för vissa utav oss.

    Maj:
    Jacobsen 2/5

    Juni:
    Greta1980 6/6
    lottis77 27/6

    Juli:
    Sobeit 11/7
    F A M E 31/7
    mia8 25/7

    Augusti:
    Mois81 1/8
    Brud 2009 8/8
    u och s 2009 8/8
    Monkay 15/8
    Caroline 31/8 -09

    September:
    Igia 19/9

    tidigare tråd.
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html del
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3170345.html Del 2
    brollopstorget.se/Forum-5-61/m3299572-34.html del
    Del 3

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 08:25
    Kaif 18/7
    Hawaiiii 1/8

  • Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4
  • Sobeit

    Vi kommer att tillbringa bröllopsnatten i Enköping så jag kan tyvärr inte hjälpa till med ett bra hotell i Uppsala. =)


    Linaaa skrev 2009-06-24 22:52:28 följande:
    Hej Uppsala brudar!Vart spenderar ni bröllopsnatten? Har ni tips på några bra hotell i Uppsala med mysiga rum o härlig frukost buffe?
  • monkay

    Hoj Hoj, vilket väder vi fått Dags att steka fläsket lite och förhoppningsvis få lite färg...

    Hotell hörnan har jag hört är jättefint, även svavahotellet har jag hört gått om.

    Vi ska dock skippa hotell helt, eftersom vi bor nästan granne med svavahotellet. Ska åka några dagar till gbg istället och bo fint där.

    Bröllopsresan kommer bli antingen under vintern eller under nästa sommar, inte riktigt bestämt än när och var.

    Var ska ni andra åka på bröllopsresa och när?

  • monkay

    solsting.....ska stå "gott" och inte "gått" såklart *skyller på värmen* hihi

  • Sobeit

    monkay:
    Vi åker på bröllopsresa till Alcúdia, Mallis, den 31/7 o blir borta 1 vecka. Med barnen. SÅ vår första resa utomlands hela familjen. Det ska bli mysigt!

  • mia8

    Vi ska bo på hotell Gillet. Det ska även några av våra gäster och eftersom att vi rekommenderade Gillet så får vi rabbatt. Jag har alltid tyckt att det ser mysigt ut när man åkt förbi!


    Linaaa skrev 2009-06-24 22:52:28 följande:
    Hej Uppsala brudar!Vart spenderar ni bröllopsnatten? Har ni tips på några bra hotell i Uppsala med mysiga rum o härlig frukost buffe?
  • mia8

    Vi önskar oss presentkort på apollo sen bär det iväg till västindien i november! Underbart! Tycker att det känns härligt att ha något att se fram emot även efter dagen D!

  • monkay

    Va härligt både Alcudia (superfint där) och Västindien Ni kommer få så mysigt. Vi önskar oss presentkort på Ticket, så får vi se sen vart vägarna bär oss. Vi skulle egentligen vilja åka nu i höst/vinter, men jag har så mkt praktik på Ackis i höst, så kommer bli lite meckigt att få till en längre semester

    SOBEIT: Men va skoj att ni åker hela familjen, kommer bli underbart för er alla Börjar du känna dig lite nervös inför stora dagen?

  • Sobeit

    monkay:
    Nä, jag känner mig inte nervös. Inte ett dugg! Istället är jag väldigt förväntansfull. =)

  • Sobeit

    Vi har önskat oss bidrag (läs pengar) till vår bröllopsresa och har nu meddelat alla gäster var resan går. Så får vi se hur många som kommer med ett kuvert och hur många som kommer med ett paket.

  • Fluffytush

    Vi ska bo på hotell i Västerås så jag vet inget bra i Uppsala =)

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4