• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Jenny står brud 090801

    Men kanske funkar bara därför, många säger ju att det är så
    Håller tummarna för att det bli äl för din del till helgen då, mysigt med helg i Stockholm. Vill tillbaka dit...


    Ninnnis skrev 2009-08-10 15:09:37 följande:
    Den här månaden ser jag egentligen mest som en transportsträcka inför spolningen nästa månad. Anledningen till att jag ändå ska testa med äl-stickor är att jag ska försöka beräkna om den inbokade spolningen passar in i cykeln, mellan indianer och dag 12.
  • Villemoa

    Väntar BIM på torsdag och har idag köpt två test Får se hur länge jag kan hålla mig ifrån att testa. Vet ju att om jag testar redan nu och det visar minus så kommer jag att bli besviken...även om jag kanske inte ska vänta mig annat med tanke på att det är första försöket med nr 2.

  • Villemoa

    Vet ni flickor, jag kunde inte hålla mig från att testa redan nu och det visar ett svagt, svagt PLUS!!!!

    Vi vågar inte riktigt hoppas så vi tar ett nytt test på torsdag! Kan det inte bli torsdag NU!!!!

  • Jenny står brud 090801

    Då vågar väl jag säga grattis! Ska hålla tummarna att det blivit ett tydligare plus på torsdag. Jobbigt att vänta bara


    Villemoa skrev 2009-08-10 17:53:22 följande:
    Vet ni flickor, jag kunde inte hålla mig från att testa redan nu och det visar ett svagt, svagt PLUS!!!! Vi vågar inte riktigt hoppas så vi tar ett nytt test på torsdag! Kan det inte bli torsdag NU!!!!
  • Villemoa

    Tack! Ja, det är ju urjobbigt att behöva vänta! Du ska inte testa snart då? Eller är det kanske för tidigt än?

    Jenny står brud 090801 skrev 2009-08-10 18:13:17 följande:


    Då vågar väl jag säga grattis! Ska hålla tummarna att det blivit ett tydligare plus på torsdag. Jobbigt att vänta bara
  • Ankan80

    OAOW!!!
    Grattis Villemoa!!! Lite försiktigt, men låter ju väldigt lovande.
    Härligt!

  • Villemoa

    Tack!

    Min man säger hela tiden; "jag kan inte tro det, det är så overkligt!" Han kommer inte tro det förrän han vet att mensen inte har kommit och vi gjort ett nytt test på torsdag

    Går allt som det ska blir det BF i slutet på april och då kanske vi får en bebis i present till första bröllopsdagen!


    Ankan80 skrev 2009-08-10 19:34:26 följande:
    OAOW!!! Grattis Villemoa!!! Lite försiktigt, men låter ju väldigt lovande.Härligt!
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan