• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ankan80

    Tack tjejer!!!

    Jag som trodde det var kört denna gången....nixpix!


    Väntar med spänning på Grå Katts nya besked. Tror också du är gravid.
    Va roligt med en följeslagare

    Jag kommer inte kolla BF o sånt än. Bättre att leva i lite ovisshet

  • lanovia 08

    Gud vad härligt!
    Ok, då får jag sitta här och spekulera själv om ifall det är majbarn eller inte.
    Grattis igen!!
    Hur mår du än så länge?

  • lanovia 08

    Måste erkänna att jag blivit störtlöjlig. Min mage har börjat växa om dock pyttelit, så nu går jag o titat på den stup ikvarten, stryker lite, har den växt mer måntro? och bara fån-ler.
    Men det är ju så mysigt.

  • Villemoa

    GRATTIS Ankan, vad GLAD jag blir!!! Jag sitter här och spekulerar men jag tror inte det blir ett majbarn, snarare tidig april och kanske rentav i slutet på mars Kanske kommer på min födelsedag den 29/3

  • Grå Katt

    Grattis Ankan!!!! Ja, jättekul att följas åt!

    Jag har inte testat igen då min man fick mig att lova att vänta tills mensen garanterat är sen och resultatet därmed inte går att tveka på. Så troligen på måndag kommer ett besked!

  • Villemoa

    GRATTIS till dig också Grå Katt! Jag har BIM den 12:e så då får vi se om det blir ett plus några dar senare

    Grå Katt skrev 2009-08-01 10:22:15 följande:


    Grattis Ankan!!!! Ja, jättekul att följas åt! Jag har inte testat igen då min man fick mig att lova att vänta tills mensen garanterat är sen och resultatet därmed inte går att tveka på. Så troligen på måndag kommer ett besked!
  • Leksi

    ÅH!!! GRATTIS ANKAN!!!! WIHEEEE!!!

    Det blev ett juliplus ändå!! Eller hm, det är ju faktiskt 1 augusti idag, men skitsamma... Otroligt roligt i alla fall!!!

    Grattiskram!!

    Osså hoppas vi att Grå Katt följer upp med ett definitivt plus på måndag!

  • lanovia 08

    Vi räknar det till juliplus tycker jag, då tillverkningen skedde då.
    Och jag har ändrat mig, tänkte lite(?) fel, jag tror på att det är aprilbarn.

    Nej nu skall vi iväg och umgås med svägerskan. Hoppas bara vi får mat som jag kan äta och behålla...

  • Hvidbrud

    Nej men herreguuuuud!!!! GRATTIIIIIIIS Ankan!!! Åååååhhh!! VAd glad jag blir!
    Håller tummarna för dig Grå Katt och Villemoa också! Så spännande! *Kraaaaaaam*

  • Ankan80

    Tack tack! Jo, jag mår finfint. Än så länge

    Klart du är stolt över magen. Större kommer den bli

    lanovia 08 skrev 2009-08-01 09:37:21 följande:


    Gud vad härligt! Ok, då får jag sitta här och spekulera själv om ifall det är majbarn eller inte. Grattis igen!! Hur mår du än så länge?
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan