• LyckligaSara

    Vårt bröllop i era händer (tv3)

    Någon som tänker se premiären ikväll?

    Min kompis gifter sig i samma program nästa vecka så vi här hemma kommer sitta bänkade framför tvn ikväll

  • Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)
  • Red Scarlet

    28 Aug skrev 2009-03-23 10:15:08 följande:


    Ekotemplet i Hagaparken, Solna - StockholmVi viger oss där nästa år så jag vet !
    Det är superfint!! :D
  • LyckligaSara

    Men templet där i hagaparken går inte att boka eller hur?

    jag fick nämligen samma ide att vigas där sen när jag ska gifta mig (om lite mindre än 3 år) men är rädd för att krocka med något annat par.

    Den dagen Paula och Daniel gifte sig hade redan 4 par vigts där.

  • 28 Aug

    Nej man kan inte boka men man får jaga på tex här och sätta upp lapp och hoppas man hittar ev andra par så man kan sammarbeta ihop sig

  • LyckligaSara

    jaha..ok

    jag paxar ekotemplet då den 2a lördagen i augusti och typ 3 år!

    Så ni vet

    28 Aug skrev 2009-03-23 10:47:18 följande:


    Nej man kan inte boka men man får jaga på tex här och sätta upp lapp och hoppas man hittar ev andra par så man kan sammarbeta ihop sig
  • Miss Moneypenny

    Ja, det är verkligen jättevackert där.. Men vad svårt att planera? Tänk om tio brudpar dyker upp samtidigt med alla sina gäster?

    28 Aug skrev 2009-03-23 10:47:18 följande:


    Nej man kan inte boka men man får jaga på tex här och sätta upp lapp och hoppas man hittar ev andra par så man kan sammarbeta ihop sig
  • LyckligaSara

    Haha...ja va pinsamt!

    Miss Moneypenny skrev 2009-03-23 10:55:40 följande:


    Ja, det är verkligen jättevackert där.. Men vad svårt att planera? Tänk om tio brudpar dyker upp samtidigt med alla sina gäster?28 Aug skrev 2009-03-23 10:47:18 följande:
  • MammasGullungar

    Mrs Moneypenny!

    Det var lockigt det jag hade så det var inte så mycket hårspray men mycket hårnålar.
    På bröllopsnatten skulle jag ta ur allt löshår, tog mig säkert 30 min att få ut allt. När jag kommer ut ur badrummet så snarkar min man:) Haha vilken kärleksnatt:) Fick lite myspys på morgonen istället:)

Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)