• sarahkka76

    Bröllop 2010 nr 6

    Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

    Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

    Bridezillas, here we go!

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • FruHögstadius

    jag har gjrt klar mina festprogram har inte skrivt ut dem än, men de är klara att printa , har inte skrivit något som har med lokalen och det går ju att ändra meny och bordsplacering.

  • MV85
    workoutgirl skrev 2009-03-28 21:36:59 följande:
    Åh jag har redan klart för mig ungefär hur jag vill ha inbjudningskorten, så jag kommer säkert ränna runt på panduro och leta papper snart HUr hade du tänkt dig inbjudningskorten?
    Ta en titt i mitt galleri så ser du Har fått hem det vita till våra idag, o ska ev. köpa det röda på måndag... Stämplar och stämpeldyna har jag redan så klart (annars hade jag ju inte kunnat göra provkortet)
  • AbbiesMamma
    workoutgirl skrev 2009-03-28 21:31:24 följande:
    Jag håller just på och letar lokal så festhäfte och inbjudningskort känns långt bort. Vet inte ens vilka vi ska bjuda än på min todo lista står just nu följande:hitta lokal och vigselplatsinbjudningslistacateringfirma
    Jag har inte ens bestämt på vilken kontinent jag kommer ha mitt bröllop haha.. så för mig är det verkligen dags att slå sag i saken. Pratade lite med min man idag och jag är så otroligt splittrad.. en liten del av mig vill ha det i sverige 'bara för att' men en liten del av mig vill ha det här i californien.. för det är ju här vi har vårt liv nu

    Så min lista ser väl ungefär ut som din just nu
  • AbbiesMamma
    MV85 skrev 2009-03-28 21:39:33 följande:
    Ta en titt i mitt galleri så ser du Har fått hem det vita till våra idag, o ska ev. köpa det röda på måndag... Stämplar och stämpeldyna har jag redan så klart (annars hade jag ju inte kunnat göra provkortet)
    Herre Gud va du fått saker o ting gjorda.. vad har du kvar på listan ?? Skönt att inte behövs stressa..
  • MV85
    AbbiesMamma skrev 2009-03-29 00:52:06 följande:
    Herre Gud va du fått saker o ting gjorda.. vad har du kvar på listan ?? Skönt att inte behövs stressa..
    hehehe ja du... klänning, kyrka, skor, underkläder, tärnklänning, örhängen och halsband, frisyr, fest och vigselhäften, boka fotografen och frisören, ringa o boka prästen.. det är väll ungefär det... hehehehe
  • Fenixx

    god morgon tjejer, har ni ställt om klockan?

    ja mycket är bokat och utsett här också. nu är det som sagt mina smycken jag väntar på, sen i maj bär det iväg och inhandla material till trycksakerna. och till sommaren blir det större shopping då vi ska handla på medeltidsarrangemang.

  • melonbuske

    Fenixx: tur att du sa det, här satt jag i godan ro och trodde jag var uppe tidigt... nu blev jag ju stressad :/ har fullt på schemat idag.

  • MissMijah

    Hej på er!

    Här har det varit fullt ös med bröllopsplanering och sjukdom.

    Bytt toastmaster till en toastmadame, för det funkade inte med den gamla, men nu är vi back on track och vår toastmadame är helt underbar.

    Och igår köpte jag en helt underbar klänning: www.brudofest.se/viewimage.aspx

    Fast axelbanden är borttagbara så dem ska jag vara utan. Men gud vad bra den satt på klänningen! Jag blev helt kär!

    Det är ju inte så jättelång tid kvar för oss. april maj juni juli. sen är det dags. men nu ligegr vi bra med.

    igår var vi även och provade vigselringar. vår toastmdame jobbar i en smyckesbutk nämligen, så får ju utomordentlig service

    Hur går det för er?

  • MV85

    MissMijha Den var verkligen jättefin! Grattis till ett kanonköp!

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6