• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • MV85

Iiiiih! Idag har de ringt från pappershandeln så vårt material till inbjudningskorten har kommit!

• 28 Aug
    MV85 skrev 2009-03-26 20:43:25 följande:
    Iiiiih! Idag har de ringt från pappershandeln så vårt material till inbjudningskorten har kommit!
    Va kul ! Då får vi se bild sen?
  • MV85

28 Aug skrev 2009-03-26 20:44:02 följande:

Va kul ! Då får vi se bild sen?
    Finns redan i mitt galleri
  • Zavannah

Ser att ni pratar om planering och blivande mannens deltagande.

Här har vi faktiskt planerat en hel del de senaste dagarna och min blivande är lika engagerad (hehe nåja, NÄSTAN lika) som jag. Vi har nu så gott som spikat budgeten och antalet gäster.

Jag har oxå gjort min första beställning som bara är till bröllopet: En tårtdekoration

Sedan la jag ut en tråd här på BT ang vilken månad folk föredrar att gifta sig. Vi är tillbaka på ruta 1 när det gäller datum o vi kan inte bestämma oss för om vi vill ha 10 juli eller 15 maj. Vi känner lika mkt för båda datumen, men just nu lutar det faktiskt åt maj.

• 28 Aug

Vi har 15e maj (mitt nick stämmer inte)

• Humlan66

Asså ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH :( säg den lycka som varar.. suck
    kikar in på omdömmerna som man ska göra FÖRE och ser att säljare har en MASSA varningar på sig.ingen har fått sin klänningen på sistone tydligen så nu vågar jag ju inte betala in. det va ebay detta så jag har precis pratat med deras live chat ch försökt att få lite hjälp. ska tydligen kontakta säljaren och be dom dra tillbaka mitt vinnande bud. vi får väl se hur det går med detta. att man ALDRIG får vara glad. suck krångel

• sarahkka76
    Humlan66 skrev 2009-03-26 21:14:52 följande:
    Asså ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH :( säg den lycka som varar.. suckkikar in på omdömmerna som man ska göra FÖRE och ser att säljare har en MASSA varningar på sig.ingen har fått sin klänningen på sistone tydligen så nu vågar jag ju inte betala in. det va ebay detta så jag har precis pratat med deras live chat ch försökt att få lite hjälp. ska tydligen kontakta säljaren och be dom dra tillbaka mitt vinnande bud. vi får väl se hur det går med detta. att man ALDRIG får vara glad. suck krångel
    Fasiken vad trist! alltid ska det vara ngt.
  • Ananias

makupala- väldigt långt egentligen i mitt huvud...har drömt om det här i hela mitt liv =)
    ne men i stora drag så vet jag hur det ska vara, men sen blir det ju alla detaljer som ska planeras.

men egentligen är det bara kyrka o festlokal bokat...resten ligger i mitt huvud =)

mv85- den ring du har i galleriet vill jag också ha. har kikat på den i olika varianter. men vill ha den i lite bredare modell.

har du någon aning om vad den kostar? Jag ska göra min hos en guldsmed o lämna in lite guld men skulle vara kul att veta på ett ungefär..

• Ananias

makupala- o så färgtema förstås...grön/gul tror jag. vill ha buketten i mycket grönt o ev något gult eller vitt i !
    Mannen slips ev lite grön. o på bordet ska karaffer stå med vatten med citronmeliss, citron o lime...det är så jäkla läkert fint.
    och ska även köpa vaser som jag ska ha som vinkaraffer från ikea. och de är gröna eller vita
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60113179

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6