• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • FruHögstadius

hej tjejer, lite OT,sitter och skriver min tenta, nu är jag så irriterad på den , jag ska skriva om ett företag som jag har Gedigen erfarenhet av, jag ska veta hur de styrs och hur allt går till.
    Hur ska man kunna skriva en sådan fråga om jag inte har någon gedigen erfarenhet av en organisation.
    jag har varken varit anställd på det sättet att jag vet hur hela organisationen styrs eller varit medlem i en organisation på den nivån att jag vet hur man löser vissa saker..
    åhh, jag behövde bara skriva av mig..

• melonbuske

Fruhögstadius: jag kan lägga upp en bild i galleriet som är på ett ungefär så kanske ni förstår :) dock är det inte exakt så utan det är mest inspiration. :)

• FruHögstadius

melonbuske- den där klänningen var jättefin, helt klart en klänning som jag också skulle kunna tänka mig att ha på mig

• AbbiesMamma
    melonbuske skrev 2009-03-28 11:51:50 följande:
    Fruhögstadius: jag kan lägga upp en bild i galleriet som är på ett ungefär så kanske ni förstår :) dock är det inte exakt så utan det är mest inspiration. :)
    Jättemysig klänning.. verkligen romantisk och flowy !
  • melonbuske

det jag tycker allra bäst om är det assymetriska broderiet över bysten och midjan, och sen den underbara korsettryggen :D

• Bettertogether

Hörni flickor... nu är jag väldigt förvirrad och vet inte riktigt vad jag ska börja med. Jag skulle vilja planera någonting, skissa upp eller liknande. Men vad?! :P

Placeringskorten har jag klart för mej hur jag vill ha, och m2b godkände idén och tyckte det var kreativt. :)

Nästa på listan?

Räck upp handen den som redan har en lista ;)

• MV85

Bettertogether: Festhäfte kanske? Vigselhäfte? annars vet jag faktiskt inte... Det är typ det enda vi ska ha vad gäller pyssel o plock o just nu står huvudet stilla på mig hehehe

• workoutgirl

Jag håller just på och letar lokal så festhäfte och inbjudningskort känns långt bort. Vet inte ens vilka vi ska bjuda än

på min todo lista står just nu följande:

hitta lokal och vigselplats
    inbjudningslista
    cateringfirma

• MV85

workoutgirl: Du kommer snart fastna i festprogram och inbjudningskort du med
    Jag och m2b har inte kyrkan klar, men likväl är inbjudningskorten under produktion hehehe
    Behöver jag säga att vi gör dem själva? Så sparar tryckningen av dem tills detaljerna är klara, men gör allt annat nu så slipper man det senare

• workoutgirl
    MV85 skrev 2009-03-28 21:34:32 följande:
    workoutgirl: Du kommer snart fastna i festprogram och inbjudningskort du med Jag och m2b har inte kyrkan klar, men likväl är inbjudningskorten under produktion heheheBehöver jag säga att vi gör dem själva? Så sparar tryckningen av dem tills detaljerna är klara, men gör allt annat nu så slipper man det senare
    Åh jag har redan klart för mig ungefär hur jag vill ha inbjudningskorten, så jag kommer säkert ränna runt på panduro och leta papper snart

HUr hade du tänkt dig inbjudningskorten?
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6