• fröken sjunfors

    Maj 2009!

    Här fortsätter tråd nummer 3 för oss som gifter oss i maj 2009!

    1/5
    förstagångsbrud

    2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh

    9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull

    16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

    22/5
    LillEm

    23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan

    30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 11:06
    kan inte ändra det som redan står, men lägga till iallafall

    23/5
    hemlig2009

    30/5
    connys hjärta
    efternamnsbyte = pingst09

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-02 19:07
    9/5
    Elsi

    10/5
    igglypuff

    23/5
    Hemlig2009

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-28 13:20
    23/5
    Lumo

  • Svar på tråden Maj 2009!
  • Nalle Puh 40
    Majmorgon skrev 2009-01-13 20:41:53 följande:
    Nalle Puh 40 skrev 2009-01-13 20:31:55 följande:Det var ju en bra idé, var hittade ni det?
    Köpte det på www.dromtorget.se, var inte så fasligt dyrt heller ifa man inte behöva använda det
  • Nalle Puh 40

    Nu är alla inbjudningar postade, är så spännande och vi har fått några glada sms idag

  • anja1661

    nu har jag gått med i viktklubb! vill tappa 11kg (eller mer) men jag har ju redan beställt klänningen så jag får se hur mycket jag kan gå ner utan att klänningen blir för stor. resten av kilona tar jag efter bröllopet! så kan jag åka på bröllopsresa smal!!!

    beach 2009 here i com!!

    Ps. har varit med i viktklubb tidigare så jag vet att det funkar! då gick jag ner 11 kg på 11veckor.

  • Trulsa79
    anja1661 skrev 2009-01-16 15:14:43 följande:
    nu har jag gått med i viktklubb! vill tappa 11kg (eller mer) men jag har ju redan beställt klänningen så jag får se hur mycket jag kan gå ner utan att klänningen blir för stor. resten av kilona tar jag efter bröllopet! så kan jag åka på bröllopsresa smal!!!beach 2009 here i com!! Ps. har varit med i viktklubb tidigare så jag vet att det funkar! då gick jag ner 11 kg på 11veckor.
    Hur fungerar viktklubb? Vad äter man och vad kostar det?
  • anja1661

    jag betalar ca 400kr för 6månader.
    du skriver dagbok på vad du äter dag för dag och datorn räknar ut kaloriintaget. du får recept, träningsprogram mm att följa om du vill. du kan även göra som ajg gjorde sist: jag åt vanlig mat (ej vk recept) men planerade in dagen innan så jag höll koll på kalorierna. superbra men efter ett tag så tappar man lusten att skriva in varje dag men man lär sig fort vad som är ok mat och vad som är "dyrt".

    du får äta vad du vill barad u håller dig inom din kalorigräns! så om du vill kan du äta bara choklad hela dagen men i små mängder då. bara du inte överstiger gränsen så går du ner i vikt!

    jättebra program som jag gärna rekommenderar!! (hoppas detta inte tas som reklam)

  • anja1661

    mina ringar kom inte idag... så jag får snällt vänta tills nästa vecka! är sååå nyfiken! hoppas det inte blir för brett med en 5mm och en 3mm på mina prinskorv fingrar!

  • Nalle Puh 40

    Har lämnat in mormors ring men vet inte hur jag vill ha den än, lider av svår beslutångerst

  • Trulsa79
    anja1661 skrev 2009-01-16 15:23:44 följande:
    jag betalar ca 400kr för 6månader.du skriver dagbok på vad du äter dag för dag och datorn räknar ut kaloriintaget. du får recept, träningsprogram mm att följa om du vill. du kan även göra som ajg gjorde sist: jag åt vanlig mat (ej vk recept) men planerade in dagen innan så jag höll koll på kalorierna. superbra men efter ett tag så tappar man lusten att skriva in varje dag men man lär sig fort vad som är ok mat och vad som är "dyrt".du får äta vad du vill barad u håller dig inom din kalorigräns! så om du vill kan du äta bara choklad hela dagen men i små mängder då. bara du inte överstiger gränsen så går du ner i vikt! jättebra program som jag gärna rekommenderar!! (hoppas detta inte tas som reklam)
    Ska kolla, måste ta tag i vikten en gång för alla. Har varit tjock de senaste 6 åren (vet inte riktigt hur jag blev det) Kring nyår för två år sedan åt jag cambridge och gick ner 10kg, men det gick jag snabbt upp igen plus lite till. Så mycket som jag väger nu har jag aldrigt vägt
  • Nalle Puh 40

    Nu är det inte många dagar kvar... Längtar så...

    Vad har ni kvar att göra?

    Vi ska försöka titta på kläder till man och tärna snarast och träffa fotograf och präst.

Svar på tråden Maj 2009!