• nennesjuttioåtta

    Lös biljett till barnkarusellen!

    Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

    Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

    Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

    Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

    Nu åker vi!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

  • Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Fru E

    Maken har faktiskt borjat tycka det ar roligt att passa min brorsdotter som ar 1 ar nu nar hon kryper omkring och hittar pa bustyg han har ju 5 brorsbarn sa har hela tiden haft barn i narheten.

    Nenne-du har inte tillgang till en fax da pa jobbet?

  • nennesjuttioåtta

    EA
    jo, vi har fax. men vad ska jag skriva. "Hej, jag fick mens idag. Ring mig...."


    Lappis
    *håller händerna för öronen* Nananananannananananabingoooooooaohoahoahaohaohoa!!!
    Brukar tempen ligga mycket högre på dagtid, än på morgonen? Jag har 37 nu...

  • nennesjuttioåtta

    Tinga
    jag pendlar mellan hopp och förtvivlan, så jag vet inte riktigt vad jag känner ännu. Ena stunden är jag säker på att det kan... vara något där... och därefter så känner jag ju igen varenda sak i kroppen. Mensvärken, dålig mage och.. men brösten ömmar än. Ni ser . Det kan vara hur som helst!

    Am
    Jag inboxade tillbaka. Åk iväg du och tänk inte mer på detta!

  • start september

    Bautakram till Nenne. Hade jag varit du hade jag testat för att säkert veta.

    Är det den fördjävliga tanten så tycker jag det är värt att åka dit imorgon och se om någon finns där. Har du inte något kvar sedan tidigare så att du kan börja med sprutorna och få fler på måndag?

  • Fru E

    Nenne du far skriva att det ar bast att de skickar ett recept pa dina dopningssprutor annars kommer vem var det nu, Bettan???? Hmm eller var det fel namn pa figuren som vi diskuterade for ett tag sen som skulle hamnas???

    Forsoker komma overens med mig sjalv om jag ska tjura med lite Ben&Jerry glass eller inte ikvall nu nar maken ar borta liksom imorgon kvall

  • kängu

    Nenne- du ska inte testa då? Jag håller fortfarande tummarna!!!

    Oh va ni pratar om bubbel och andra gottigheter... jag blir sugen

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!