• 090208

    Traning hemma?

    Vi har ju klassiker som situps och armhavningar. Men benen och rumpan da? Tankte kora lite snabbisar varje dag. Vad rekommenderas?

  • Svar på tråden Traning hemma?
  • 090208

    Snusk!! Men jo, inte helt fel.

    Problemet ar bara det att jag tankte ta ett ryck nu med traning och viktras, och min motivation ar just att min man ska ivag ett bra tag och vill overraska honom nar jag kommer hem...

  • Tooticki

    Ah, vart ska han och hur länge blir han borta?

    Det finns övningar för rumpa och lår som är lätta att göra hemma, problemet är bara att jag inte kan förklara. men en är väl att "sitta" mot en vägg? Böj benen som om att du satt på en stol och ta spjärn mot en vägg med rumpa och rygg. Trött blir man i alla fall

  • Tooticki

    Och när du borstar tänderna fönar håret etc kan du alltid träna vaderna genom att ställa dig på tå.

  • 090208

    ???


    lillP skrev 2008-10-27 18:00:26 följande:
    benböj och utfall är effektivt
  • anja1661

    wii fit!!!
    så kanonbra!! där har du tex step up aerobic, styrketräning, yoga balansövningar mm....det e alltså ett tv spel för er som inte vet...

    superkul och det e faktiskt jobbigt fast det bara e ett spel!

    jag har två små barn hemma och en sambo som "måste" träna för att må bra. han kör på hockey bockey, innebandy, gym och löpning....så då kör jag mitt wii fit för att hålla igång medans barnen sover!!

    slår mig på bröstet och säger att jag har gått ner 1 kg på en vecka nu!!! *stolt*
    bara 9kvar!!!

Svar på tråden Traning hemma?