• SweetSun

    Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..

    FIKAAA!! 23 oktober vid 18-tiden hos artist:

    typ vitchokladpaj eller äppelkaka hos artist, vad röstar ni på? (med glass till sweet sun såklart)

    Artist
    Angelica
    Skille
    Sweetsun
    Tx2
    Carolina1979 (ev) - röstar på vitchokladpaj, är allergisk mot äpple

    taco och tequila hos baver!

    Fre 31/10
    Tx2
    MD2009
    sweetsun
    Skille
    Artist
    Carolina1979
    Baver
    Angelica dricker dock inte tequila men jag fixar med mig ngt så jag blir fnissig o rolig

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..
  • SweetSun

    äsch, få se om vi hittar, bläcket är slut i skrivaren så jag kan inte skriva ut kartor.. *suck*

  • Tx2

    Annars får ni ringa baver när ni närmar er. Ni skall upp för andra sidan där ni släpte av henne senast.

  • SweetSun

    tror inte vi kommer ihåg vart vi var, hehe iaf inte jag. men det ordnar sig, jag får ha med mig katalogen så ordnar det nog sig.

  • MD2009

    vin och choklad eller desserter och dessertvin?? Eller en kombination kanske??
    Glöggkvällen kan ju sparas en stund till...
    Sminkkvällen kan vi såklart ha den kan ju kombineras med något gott i all enkelhet - kanske med vafria favoriter

    Fick en snillblixt ikväll!! Vad tror ni om en stor, fantastisk och hejdundrans nyårsbal på slottet 2011!!? Jag och ett par väninnor började spåna och det skulle kunna fungera efter alla avslutade bröllop o resor o allt annat och ändå finnas god tid att gemensamt styra upp årets fest - med kuvertavgift såklart för en tex 5 rätters nyårssupé..... aftonklänningar, glitter, män i frack... marchaller, kandelabrar, anlända i häst o vagn med facklor osv osv.....

    Men nu först kanske vi ska boka in en vanlig fika, alternativt något m dryck nu till helgen eller helgen därpå??

    Ny ska jag strax sova och drömma och glittrande fester och underbara smaker *ler stort*

  • Danielaa

    MD2009: Vi bokar in två platser på nyårsbalen redan nu!! SÅÅÅÅ kul!

  • MD2009

    Danielaa: Kul!!! Det blir huvudtråden efter att våra bröllop är avklarade Är nog inga problem att få ihop antal gäster och en fantastisk fest!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 träffas vidare..