• Maliinka

    - 5 kg

    Här samlas vi som vill gå ner litegrand i vikt!

    Vi diskuterar vikt och träning, peppar och gläds med varandra och stöttar varandra i motgångar! Ibland slinker det in andra ämnen än vikt och träning också

    Välkomna, gamla som nya!

  • Svar på tråden - 5 kg
  • malintrollet

    hej alla!
    Var ganska aktiv här på BT i somras, men har flyttat, varit borta, haft sjukt mkt att göra etc etc..(ursäkterna är många)
    Men måste erkänna att den peppning man får på denna sidan är svårslagen, så tänkte kika in här oftare i fortsättningen

    Har även legat på en "viktplatå" sen i somras...inte gått upp i alla fall, det är ju tur, men nu jäklar är det hårdsatsning på beach 2009 som gäller!
    Cambridgekuren renkur 2 veckor igen som start, sen lite kombinerad kur och sen hälsosam mat, mest GI, träning och en mer hälsosam livsstil!

    Är nu inne på dag 3 av cambridge och det känns inte farligt alls! Gick ner 7 kilo förra gången, och hoppas på ett liknande resultat nu..

    Hoppas ni har en fin dag!

  • Småland09

    Godisråttan, korngryn finns på vanliga välsorterade affärer... jag brukar aldrig hitta det när jag väl är där haha, tror det står antingen vid mjölet eller vid flingorna..
    Fråga, de flesta har det! :)

  • soosse

    hahaha jag har mät mig idag är såå glad. jag har tappat bort 11 cm på höften och 5 cm på midjan aaaaaaaa helt sjukt kul ju nu kanske jag kan ha en stl 40 iaf!! ska prova på fre med min ena tärna hoppas det kommit in lite klänningar igen snart.

  • Hvidbrud

    VAd roligt! Grattis!


    soosse skrev 2008-10-29 22:27:18 följande:
    hahaha jag har mät mig idag är såå glad. jag har tappat bort 11 cm på höften och 5 cm på midjan aaaaaaaa helt sjukt kul ju nu kanske jag kan ha en stl 40 iaf!! ska prova på fre med min ena tärna hoppas det kommit in lite klänningar igen snart.
  • soosse

    min m2b tycker att jag ska ha en illröd klänning eftersom jag är blondin men jag undrar om man inte ångrar sig då?

  • get slim

    hej hej

    Jag har aldrig trott på nån diet men jag vägde 113 efetr mitt andra barn och nu väger jag 75, men det var för en vännina till mig rekomenderade bios life slim jag har gått ner men jag dricker det fortfarande för att jag mår bra så nån diet fungerar

  • Hvidbrud

    VAd med en vit i kyrkan, sen byter du om till en röd till festen?


    soosse skrev 2008-10-30 13:30:22 följande:
    min m2b tycker att jag ska ha en illröd klänning eftersom jag är blondin men jag undrar om man inte ångrar sig då?
  • soosse

    mm ja kanske det. Eller så har jag rött på mig under klänningen

  • Småland09

    soosse: vilken JÄTTEMINSKNING!!! *applåderar* BRA gjort.. avis :-S