• Maliinka

    - 5 kg

    Här samlas vi som vill gå ner litegrand i vikt!

    Vi diskuterar vikt och träning, peppar och gläds med varandra och stöttar varandra i motgångar! Ibland slinker det in andra ämnen än vikt och träning också

    Välkomna, gamla som nya!

  • Svar på tråden - 5 kg
  • Småland09

    Mme plantier: Klart du står emot!! Jag ska inte äta något onyttigt har jag bestämt, trots en mild baksmälla!! (blir alltid toksugen då).. ska göra något smaskig middag till mig själv ikväll o bara ta det lugnt..
    Hitta på något som håller dig sysselsatt så du inte kan äta onyttigheter! Själv ska jag ställa mig o stryka strax.. Rolig sysselsättning *skrattar*

  • mme Plantier

    Tack för er peppning!! Ja , jag ska stå emot. Är envis som en röd gris, men idag är det riktigt, riktigt tungt. Men har jag bestämt mig så jäklar ska jag inte tratta i mig ngt onyttigt. Detta är 4 veckan på min nutrilettebantning och sötsuget har försvunnit för länge sen. Trodde jag.. Inte idag tydligen.
    Ja, jag får försöka hitta på ngt att göra förutom att gå och tjura, kanske ska ta itu med alla tvätthögar i källaren.. Det är ju riktig lördagsunderhållning

  • soosse

    hej tjejr!! nu sitter jag och väntar på min godispåse. men den är jag värd!! :) är helt slut i kroppen efter all ridning och i morgon ska jag tävla hoppning! Ska bli roligt.

  • soosse

    Här vare det stiltje!! Idag har jag varit duktig och motionerat och så har jag ätit hemmagjort köttfärssoppa med massa rotfrukter!! Mums

  • Cantaton

    soosse, bra! Sambon och jag har gymmat. Nu lagar vi köttgryta.

    Helgen var däremot inte vidare nyttig.. men det var den det

  • Småland09

    URK, har precis ätit mcDonalds-middag.. Vi skulle ut till båtklubben o fixa med båten inför upptagningen nu i veckan så det kunde inte lagas nåt.. men nog hade man kunnat göra bättre val än milkshake.. Tog morötter istället för pommes iaf.. Men urk vad onyttig man känner sig..

  • soosse

    urs ja i helgen såg jag på generation fett efter att jag ätit en pizza.eller en halv. kände för att gå in på toa och sätta fingrarna i halsen så äcklad blev jag.

  • Småland09

    Visst är det ett bra program!! man blir inte ett dugg sugen efter att ha sett det *skrattar* Bäst var när journalisten var inne i en affär och ifrågasatte att de inte hade någon frukt och damen i affären bara "vi har visst frukt, konserverad frukt" HAHA... inte att undra på att det där landet håller på att gå utför.. :-P

  • Mikabella

    Hej tjejer!! Ska snart iväg, men måste ju slänga in en liten hälsning! Kom hem ifrån Usa igår. skulle kommit i söndags morgon, men blev fast i New York. INTE helt fel Blv som en bonus att få en hel dag i "the big apple" MÅSTE åka tillbaka. Miami var underbart, ft Lauderdale härligt och det är verkligen lyx att kunna bada i hevaet i slutet av oktober Trots amerikanarnas OERHÖRDA sockerglädje, GIGANTISKA portioner och vin/öl varje kväll så har vågen bara rört sig upp minimala 0.3 kg! Haha! Jippi! Måste erkänna att jag trodde att det skulle handla om 2 kg minst. Har iof hållt mig på mattan, inte ätit allt jag kommit över o hållt mig till att smaka på små söta mushckins...små dounut bollar, hmmm tror det hette så, istället för att köpa en stor dounut o man måste inte äta upp alla friesen ! Underbart härligt har det varit iaf. Nu ska jag piggna till, springa en rund, (LÄNGTAR!!), och sen blir det att tvätta, tvätta, göra plats för alla nya skor och så ska jag till min lilla häst o rida en liten svng. Får nog bli en liten barbackarunda i skogen...

    Läser igenom tråden lite senare och peppar er lite. Är nyfiken på allt som har hänt! Känner verkligen att jag har ny energi!

    Pussar o kramar från en liten pitbul som åter igen är på hugget!