• Wingtear

    December brudar

    Nog måste det väl vara fler än vi som gifter oss i december? Jag hoppas på mycket snö för egen del.
    Kan väll ha en liten lista oxå, de är ju populära

    12-24 Wingtear

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-26 19:51
    OBS!!!
    De som inte har gjort det ännu:
    ANSÖK OM HINDERSPRÖVNING!!!

  • Svar på tråden December brudar
  • ingenjörsbruden

    Alla goda ting är tre skrev 2008-11-30 22:36:39 följande:


    mmm nu börjar det närma sig :)2e advent skrev 2008-11-30 15:48:17 följande:
    Du gifter ju dig i övermorgon!!! Först ut!
  • lillP

    Hej allihopa! *vinkvink*

    Har inte skrivit på läääänge nu, haft fullt upp i plugget. Insåg här om dagen att det inte alls är långt kvar nu och jag fick lite panik. Måste ju helt plötsligt ta tag i de där "småsakerna" som hela tiden skjutits upp eftersom det varit så långt kvar Men nu tror jag läget är under kontroll igen, eller...?

    Hur går det för er andra? Har varken hunnit eller orkat läsa bakåt...

  • ingenjörsbruden

    Grrrr... jag har lyckats slarva bort usb-minnet där ALL bröllopsplanering ligger sparad!!! Suck!

    Back-upen på datorn där hemma är gammal.....så vigselprogrammet får jag göra om....men det är inte hela världen...men ändå!!!

    Suck...får leta vidare där hemma ikväll!!

  • lillP

    Stackare! Hoppas du hinner hitta usb-minnet innan du har gjort om allt!


    ingenjörsbruden skrev 2008-12-01 11:19:01 följande:
    Grrrr... jag har lyckats slarva bort usb-minnet där ALL bröllopsplanering ligger sparad!!! Suck!Back-upen på datorn där hemma är gammal.....så vigselprogrammet får jag göra om....men det är inte hela världen...men ändå!!!Suck...får leta vidare där hemma ikväll!!
  • Alla goda ting är tre

    Skrev ihop löftet idag (lite sent ute och inte fullt nöjd men vad ska man göra) Syr fortfarande på boleron... hehe.. helt galet stressat ju :) Funderar på frisyr samt vilka skor man ska ha, men allt det e ju egentligen småsaker som inte borde spela så stor roll :)


    lillP skrev 2008-12-01 08:36:18 följande:
    Hej allihopa! *vinkvink*Har inte skrivit på läääänge nu, haft fullt upp i plugget. Insåg här om dagen att det inte alls är långt kvar nu och jag fick lite panik. Måste ju helt plötsligt ta tag i de där "småsakerna" som hela tiden skjutits upp eftersom det varit så långt kvar Men nu tror jag läget är under kontroll igen, eller...? Hur går det för er andra? Har varken hunnit eller orkat läsa bakåt...
  • S S

    Hittade en BH från Wonderbra inte snygg, men sitter bra får leta upp något fint opraktiskt set att byta om till senare ;)

    500 kr fattigare, men mycket lättad.

  • S S
    Wingtear skrev 2008-11-27 23:47:20 följande:
    SS:Jag förstår din panik! Jag skulle så vilja ha korsett, men har inte enns kunnat hitta någon att prova (det de säljer på h&m o dyl räknas inte!) så jag gav upp Hoppas att magen inte behagar fladdra allt för mycket under den snäva klänningen Jag har iof inte krångligare storlek än 75/80 D men är istället begåvad med lååång torso, så alla "korsetter" slutar precis vid midjan, och det som behöver hållas fast är under...Lycka till vännen!
    Problemet löst!
    Jag har motsatt problem är bara 157 cm lång så det finns inte mycket längdr att lösa allt på. Korsetterna blir ofta för långa, bhar är för högt skurn osv.
    Men nu har jag en käck hudfärgad sak som iallafall gör det den ska.
  • Alla goda ting är tre

    hehe tackar :) Återkommer med berättelse och lite bilder sedan om ni e nyfikna och om dagen går bra... hehe :)


    Wingtear skrev 2008-12-01 20:16:45 följande:
    Alla goda ting är tre:LYCKA TILL!!!!
  • lillP

    Ojoj!

    Nu är det bara en dag kvar, häftigt!! Börjat bli nervös? Förstått att det faktiskt är dags imorgon??

    Alla goda ting är tre skrev 2008-12-01 19:24:16 följande:


    Skrev ihop löftet idag (lite sent ute och inte fullt nöjd men vad ska man göra) Syr fortfarande på boleron... hehe.. helt galet stressat ju :) Funderar på frisyr samt vilka skor man ska ha, men allt det e ju egentligen småsaker som inte borde spela så stor roll :)
Svar på tråden December brudar