• Wingtear

    December brudar

    Nog måste det väl vara fler än vi som gifter oss i december? Jag hoppas på mycket snö för egen del.
    Kan väll ha en liten lista oxå, de är ju populära

    12-24 Wingtear

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-26 19:51
    OBS!!!
    De som inte har gjort det ännu:
    ANSÖK OM HINDERSPRÖVNING!!!

  • Svar på tråden December brudar
  • 2e advent

    Ingen möhippa idag heller trots att det fortsätter att trilla in anonyma brev, eller ja så himla anonyma är de inte längre har känt igen flera handstilar

    Annars började jag och m2b träna bröllopsdans nu och det gick väl sådär, utan överdrift så kan han vara den mest odansanta mannen som någonsin sett dagens ljus Men som tur är så har han andra kvaliteter

  • Wingtear

    Vi ska på rådjurshippa nästa lördag, så då ska vi öva dans. Ojoj, det lär bli många glada miner på vår bekostnad

  • DCL

    Wingtear: Var det inte du som ville ha en cake topper där killen får hålla fast tjejen? Hittade iaf den här länken när jag själv letade runt efter cake toppers, tyckte den var lite kul

    www.mcphee.com/items/M6214.html

  • lillP

    Vad kul att du blev nöjd!
    S S skrev 2008-10-22 23:22:02 följande:


    Gav bort ett album med bilder på mig och vår hund från fotgrafica till min sambo för några år sedan. Dem är så duktiga.
    Hej alla andra! Här händer det mkt ser jag Har haft fullt upp med pluggandet på sistone, så det har inte funnits mkt tid till BT Kanske nyttigt?

    Idag följde jag iaf med min h2b när han provade sina bröllopskläder. Wow, vad snyggt! För övrigt är det paus i bröllopsplaneringen för tillfället, eller åtminstone tills jag har haft mina tentor nästa vecka. O.s.a går ut nästa helg också, ska blir intressant att se vilka som tackat ja och om det är några som inte svarat alls(vårt toastpar tar emot all o.s.a).
  • S S

    3 rätters eller buffé och tårta vad ska ni ha?

    Vi vrider och vänder på det, men kan inte bestämma maten.

  • S S

    Lite nervös för möhippa finns egentligen bara 3 tomma helger kvar.
    Nästa helg, 15,16/11 och 13,14/12
    jag jobbar varannan helg, har stor födelsedagsfest 8/11 kommer jobba med invigning i Örebro från 27/11-7/12.
    Tänk om det blir nästa helg... Redan nu... Eller väntar dem in i det sista...

    det är väldigt jobbigt att inte veta.

  • Wingtear
    DCL skrev 2008-10-25 17:59:01 följande:
    Wingtear: Var det inte du som ville ha en cake topper där killen får hålla fast tjejen? Hittade iaf den här länken när jag själv letade runt efter cake toppers, tyckte den var lite kul www.mcphee.com/items/M6214.html
    GE MIG, GE MIG, GE MIG!!!!
    ÄÄÄ!!!! Precis en sån juh!!!!
  • 2e advent

    S S skrev 2008-10-25 20:14:23 följande:


    Lite nervös för möhippa finns egentligen bara 3 tomma helger kvar.Nästa helg, 15,16/11 och 13,14/12jag jobbar varannan helg, har stor födelsedagsfest 8/11 kommer jobba med invigning i Örebro från 27/11-7/12.Tänk om det blir nästa helg... Redan nu... Eller väntar dem in i det sista... det är väldigt jobbigt att inte veta.
    Vet precis hur det känns!! Här fortsätter de anonyma breven trilla in och idag fick jag en leverans av postlastbilen. Brevbäraren ringde på och sa att han hade paket till mig. Jaha sa jag. Grattis på födelsedagen sa han och jag stog där som ett riktigt fån och sa nog inte ens tack för jag fyller ju i augusti

    Det var i alla fall ett brev med instruktioner, ett paket med färger och en stor tavelduk, så ikväll ska jag vara kreativ och måla Det intressanta är att den ska vara färdig senast kl 23 på lördag men tidigare har de bara tjatat om den 8/11 hmmm....

    Annars så går det framåt med planeringen tycker jag. Angående matfrågan så ska vi ha tvårätters med tårta som efterrätt och sedan en typ kak- och godisbuffe till lite senare sen.
  • lillP

    Vilket kul upplägg dina vänner har gjort! Förstår att du är nervös för när det ska bli av, men det är ju kul att de ansträngt sig så mkt och bygger upp spänningen!

    2e advent skrev 2008-10-28 16:25:23 följande:


    S S skrev 2008-10-25 20:14:23 följande:
    Vet precis hur det känns!! Här fortsätter de anonyma breven trilla in och idag fick jag en leverans av postlastbilen. Brevbäraren ringde på och sa att han hade paket till mig. Jaha sa jag. Grattis på födelsedagen sa han och jag stog där som ett riktigt fån och sa nog inte ens tack för jag fyller ju i augusti Det var i alla fall ett brev med instruktioner, ett paket med färger och en stor tavelduk, så ikväll ska jag vara kreativ och måla Det intressanta är att den ska vara färdig senast kl 23 på lördag men tidigare har de bara tjatat om den 8/11 hmmm....Annars så går det framåt med planeringen tycker jag. Angående matfrågan så ska vi ha tvårätters med tårta som efterrätt och sedan en typ kak- och godisbuffe till lite senare sen.
  • S S
    lillP skrev 2008-10-29 08:58:13 följande:
    Vilket kul upplägg dina vänner har gjort! Förstår att du är nervös för när det ska bli av, men det är ju kul att de ansträngt sig så mkt och bygger upp spänningen! 2e advent skrev 2008-10-28 16:25:23 följande:
    Det var andra advent som skrev om sin möhippa. Jag har inte märkt några konstigheter än... och Simon vägrar avslöja något.
Svar på tråden December brudar