• Umbraz

    Böllop Umeå 2009!

    Hej, letar efter en bra lokal att ha bröllopsmiddagen. Vi ska endast ha en kortare middag utan fest så jag vill inte hyra ett helt ställe, vi blir dessutom max 50st. Det bästa vore ju en restaurang med en avskild del för slutna sällskap. Jag ska kolla upp Plaza och Aschanska villan. Någon som har erfarenhet av dessa ställen eller tips på någon annan lokal.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-23 20:36
    Ser nu efter ett gäng dagar att jag skrivit fel.Bröllop ska det vara och ingenting annat!!!

  • Svar på tråden Böllop Umeå 2009!
  • Vill nu
    butterfly0725 skrev 2008-10-09 09:50:59 följande:
    vår solist spelade piano och gitarr med. han är mycket duktig! www.joakimwidell.com är hans sidaVill nu skrev 2008-10-03 19:45:59 följande:
    Tack för tipset! Vad tog han för det?
  • SaraMa

    Hej!!
    Jag tipsar väldigt gärna om "våran" solist!!! Vi bokade Linda på www.lindasmusik.se. Vi är verkligen supernöjda det var så känslosamt och vackert sjunget så våra gäster pratar fortfarande om det!! Hon ska ordna en skiva till oss ska bli så kul! Sen hade vi deras band MR Jones på kvällen!! Helt super underhållning var det , musik som passade alla pop rock schlager 60-tal ja allt plus dj musik och karakoe tävling hade vi! Har du mer frågor hör av dig eller kontakta henne själv.
    LYCKA TILL!!

  • Vill nu
    SaraMa skrev 2008-10-10 07:45:23 följande:
    Hej!!Jag tipsar väldigt gärna om "våran" solist!!! Vi bokade Linda på www.lindasmusik.se. Vi är verkligen supernöjda det var så känslosamt och vackert sjunget så våra gäster pratar fortfarande om det!! Hon ska ordna en skiva till oss ska bli så kul! Sen hade vi deras band MR Jones på kvällen!! Helt super underhållning var det , musik som passade alla pop rock schlager 60-tal ja allt plus dj musik och karakoe tävling hade vi! Har du mer frågor hör av dig eller kontakta henne själv.LYCKA TILL!!
    Ska absolut kolla upp det! Vad tog hon betalt och hu mångfa sånger hade ni?
  • SaraMa

    Hon tog 1000 kr och vi hade två sånger. Då spelade hon gitarr till ! Verkligen värt det vigseln blir så personlig!! Lycka till!

  • butterfly0725

    han tog 1000kr för 2 låtar. han sjöng och spelade piano samt gitarr till. jag gav han noter i förväg så att han kan träna innan.

    Vill nu skrev 2008-10-09 19:26:54 följande:


    Tack för tipset! Vad tog han för det?
  • Vill nu

    Sara o Butterfly:

    Tusen tack för tips och svar! Är ungefär vad vi tänkt oss betala, så jag ska verkligen kolla upp båda!

  • Umbraz

    Hej alla!
    Har inte varit här på ett tag nu. Pluggar heltidsstudier på distans så det är svårt att få tiden att räcka till.
    Just nu ligger bröllopsplaneringen på is, men vi måste nog lägga på en rem efter jul. Jag har så smått börja fundera över inbjudningskorten som jag skulle vilja göra själv. Jag har aldrig gjort något sådant så jag har inte en susning hur man går tillväga. Jag tänkte iallafall gå in på Panduro nu i november när jag är i Östersund, och se vad de har för utbud.
    Vi skulle ju ha ett höstbröllop först och jag skulle ha mustiga orange färger, men nu ska vi ju gifta oss 1 Augusti så nu är jag inte lika säker på att jag vill ha de färgerna nu. Så jag måste verkligen sätta mig ner med min sambo och spåna.

  • Havsro

    Spåna är alltid bra! :) Kanske bra att få fokusera fullt ut på dina studier nu då!


    Umbraz skrev 2008-10-28 09:49:24 följande:
    Så jag måste verkligen sätta mig ner med min sambo och spåna.
  • Umbraz

    Ja, det är absolut nödvändigt, annars halkar man efter då tempot går i rasande fart. Hur går det för dig?


    Havsro skrev 2008-10-28 10:30:33 följande:
    Spåna är alltid bra! :) Kanske bra att få fokusera fullt ut på dina studier nu då!
Svar på tråden Böllop Umeå 2009!