• Svar på tråden Jämtlandsbrudar del 3
  • FruHamberg

    Ok, ser fram emot bilder då... Perfekt med festen i Aspås, där får ni ju verkligen plats(för visst är det rätt stort där? Var så länge sen jag var där).

  • Pingst09

    Hallå allajamtar!
    Här har ni en brud som följt er på avstånd ett tag och som nu känner det är dags att ge sig till känna.
    Gifter oss våren 09...
    Det jag funderar på nu är musiken på festen. Nån som vet nåt bra band som spelar blandad musik. Rock/schlager/nytt/gammalt osv. Vet ännu inte om vi ska ha live-band men det skulle vara kul på en sån här fest.

    Tackar på förhand!

  • FruHamberg

    Vi letar oxå band i Östersundstrakten. Men vi har inte riktigt bestämt oss om vi ska ha band eller dj.Känner en dj, så vi får bra pris. Men det är ju något speciellt med att ha levande musik. Vi har oxå funderat på att börja med band sen låta dj`n ta över, men det känns lite krångligt.

  • östersund080823
    FruHamberg skrev 2008-08-08 08:50:52 följande:
    Vi letar oxå band i Östersundstrakten. Men vi har inte riktigt bestämt oss om vi ska ha band eller dj.Känner en dj, så vi får bra pris. Men det är ju något speciellt med att ha levande musik. Vi har oxå funderat på att börja med band sen låta dj`n ta över, men det känns lite krångligt.
    Vi kommer att ha ett liveband som spelar under kvällen, men även en dj som kommer spela i pauserna och när bandet spelat klart.
    Den dj:n vi pratade med sa att det är väldigt vanligt att göra så. Så det går nog bra att krångla lite en dag som denna :)
  • AnnaochHenrik
    efternamnsbyte skrev 2008-08-09 08:48:12 följande:
    Ingen som har tips på band?
    Vi ska ha Treokomp. ICKE billigt, men bra förhoppningsvis
    Kan lämna rapport om ett par veckor, om hur de var!

    Nu är jag äntligen hemma i Jämtland inför bröllopet, så skönt att vara hemma!
  • Pingst09
    AnnaochHenrik skrev 2008-08-09 18:06:17 följande:
    Vi ska ha Treokomp. ICKE billigt, men bra förhoppningsvis Kan lämna rapport om ett par veckor, om hur de var!Nu är jag äntligen hemma i Jämtland inför bröllopet, så skönt att vara hemma!
    OK, men det är väl kanske så att en sådan budgetpost måste få kosta om det ska bli bra. Tar mer än gärna emot reccention sedan
  • ditte1

    Halloj! Var det inte ett gäng jämtlandsbrudar som skulle gifta sig nu i helgen som var??!!
    Grattis i efterskott!
    Jag minns inte riktigt men jag tror det.
    Vi kämpar vidare med våra förberedelser. Hoppas det går bra för alla andra!
    Hälsn ditte

  • ditte1

    Är det någon mer som ska ha middagen på Verkön?
    Skulle gärna vilja höra hur ni haft det eller hur ni planerat!
    MVH ditte

  • AnnaochHenrik

    Hej tjejer! idag har jag och östersund080823 en vecka kvar till vår dag minsann...
    Och jag inbillar mig faktiskt att vi har koll på läget, vi är lugna och tänkte till och med gå till fjälls imorgon!

Svar på tråden Jämtlandsbrudar del 3