• Tx2

    Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

    Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

    Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

    x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • Vendel och Angelica

    hmmm ska se vad Wilhelm säger om det bytet
    Skynda dig, du hinner ner t dagis o sno kakan hihi


    baver skrev 2008-09-05 11:11:25 följande:
    hej hejtack för igår, det var jättekul. jag hade kunnat rädda dagisfröknarna från kakan om de ville, den var super. synd att jag inte kunde vara kvar en stund till, men jag har precis börjat med dansen igen. nu har man ett ansikte till de flesta nicken det var sixtens lilla flodhäst...men han byter gärna den mot dammsugaren hahanu blir det att ta tag i klänning och inbjudningar! skille, jag ska börja med dina tips, ha det gott alla
    [/citat]

    det låter väldigt billigt!!
    Jag har för mig att bruduppsättning kan ligga på 2000.- och mer... Så det låter ju aldeles strålande med dina priser
    Tx2 skrev 2008-09-05 11:18:51 följande:
    [citat]
    Tack för igår. Alltid lika kul att få bubbla av sig.Börjat kika på frisörer o sminkning i mina hoods. Är 440 för brudsminkning (1h + konsultation ) och 700/h för hår (antagligen två timmar för min del) ett ok pris?Nu är blåbyxorna på, dax att ta tag i hallprojektet på.
  • Tx2

    Angelica: Ingen mässa för mig. Får inte få nya idéer på korten. T håller fast vid ursprungsdesignen.
    Fat jag vet inte hur duktiga dem är, skall kolla med en tjej som gjorde sig iordning där samt höra med en tjej vad det kostar att ta henne hit från gbg.

    Skille: Får hålla med MD2009, väldigt snygg bukett i ditt galleri. Är det den lily klänningen du skall ha?

  • Myrmor

    Tusen tack för igr tjejer!! Ville inte åka, nästa gng får lilltjejen hänga med pappa! Bubbel... mmm...

    Tycker det låter som ett grymt pris! Om man bara bodde i dina hoods... .


    Tx2 skrev 2008-09-05 11:18:51 följande:
    Tack för igår. Alltid lika kul att få bubbla av sig.Börjat kika på frisörer o sminkning i mina hoods. Är 440 för brudsminkning (1h + konsultation ) och 700/h för hår (antagligen två timmar för min del) ett ok pris?Nu är blåbyxorna på, dax att ta tag i hallprojektet på.
  • Myrmor

    Tusen tack för igr tjejer!! Ville inte åka, nästa gng får lilltjejen hänga med pappa! Bubbel... mmm...

    Tycker det låter som ett grymt pris! Om man bara bodde i dina hoods... .


    Tx2 skrev 2008-09-05 11:18:51 följande:
    Tack för igår. Alltid lika kul att få bubbla av sig.Börjat kika på frisörer o sminkning i mina hoods. Är 440 för brudsminkning (1h + konsultation ) och 700/h för hår (antagligen två timmar för min del) ett ok pris?Nu är blåbyxorna på, dax att ta tag i hallprojektet på.
  • Tx2

    Ibland är det bra att bo utanför stan Tänkte kika runt lite i kungälv imorgon på klänning o se vart man kan snygga till sig där o vad det kostar.

  • Linn74

    Tx2: Det låter som ett bra pris. Vad jag har förstått så skiljer det enormt i pris, men ca 2000 för smink+hår är väl inte helt ovanligt...

    Kungälv har åtminstone 2 butiker som säljer bröllopskläder. Bägge ligger på Ytterbyvägen, snett mittemot Vero Moda-butiken.

  • Myrmor

    Och danielaa: Blev störtkär i dina små vodoogubbar igår och har beställt egna . Hoppas du inte tar illa upp för att jag kopierar din grymma idé (*fjäsk*)

  • skille

    Dere får skrive inn når det passer med champagne og sjokolade fandant... mmmmmm og når det passer med en helg til oslo

  • Myrmor

    Jag röstar på bubbel torsdagen den 25 september, hur har ni andra det då?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2