• Mrs Fr

    Oktober

    Gamla tråden har stängt, så här är en ny!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-19 20:40
    Här är listan i dagsläget:

    4 oktober:
    JohannaTotte
    Mrs Fr
    Kärlek ger näring åt själen
    Pingi
    sockerbollen
    gabriella jens
    mc lind
    gullolle
    mct
    Hippiefridolina
    Fru Oktober
    lindan 77
    Oktober4

    11 oktober:
    snaily
    Lakritspuck
    MrsNorell2b
    20081011
    hgav
    Snödrope08
    friida
    sötis1985

    18 oktober:
    jolpe
    karmag
    oktober 18
    LCDS
    metoo

    25 oktober:
    zizzi79
    HelenaOlivia 25/10 2009

    Hemligt datum i oktober:
    Nedina

  • Svar på tråden Oktober
  • mct

    Jag har också ett kontrollbehov av att få göra allt själv men har nu insätt att det inte fungerar. Så med hjälp av min mamma (värdinnan) och och släkt och vänner så kommer det att bli hur bra som helst! Dom har verkligen varit ett stort stöd när jag har kännt mig stressad!

  • 20081011

    Det jag känner at jag mest vill ha koll på är att dukningen är kanon, vi har fått veta att vi inte kan komma till kvällen innan och duka för där är en fest då så nu har jag fått släppa dukningen lite iaf...min mamma och syster kommer åka dit tidigt på morgonen och duka till mig ( efter ett foto som jag tagit på dukningen) så litar jag resten på dem!haha...svårt det där!

  • hgav

    Hämtade min ring igår - den är såå fin!!!! Vill ha den på redan nu.. men får snällt vänta några veckor till
    Denna vecka ska vi träffa fotograf, frisör, restaurangen, nästa vecka är det samtal med vigselförrättaren. Så nu känns det som om saker och ting börjar falla på plats. Fortfarande några som inte osat (sista dagen var igår) men det ska nog ordna sig med dem oxå. Men man blir lite irriterad...

    När det gäller kontrollbehovet så tror jag att jag är en "ovanligt avslappnad" brud (än så länge...) jag försöker att inte fokusera på så mycket detaljer. Tänker att ju mindre detaljer som är planerade desto mindre saker är det som kan gå fel och som man då blir besviken på. Fast lite koll vill /måste man ju ha..

  • Kärlek ger näring åt själen

    Hvag jag känner igen det

    Jag är nog inte iheller någon kontrollbrud.. detaljerna är inte det som jag hänger upp mig på iheller. Där emot känner jag lite hur mkt är jag har nu glömt hehe

  • mct

    Vi har pratat med vigselförrättare, fotografen så det är redan klart. Hår och make-up fixar jag med hjälp av min syster. Mat och dukning fixar min mamma med hjälp av släkt och vänner.
    Vigselringen har jag hämtat för länge sedan men vi ska bara gravera ringen och min m2b förlovningsring. Han ska bara ha en ring.
    Hur är det med era m2b, ska dom ha en eller två ringar?

  • Kärlek ger näring åt själen

    Min m2b ska bara ha en vigselring han valde en som är högre och bredare istälelt för f-ringen. Han kommer när han känner för det att använda f-ringenpå höger hand istället

  • hgav

    Min ska bara ha en ring. Så vi kommer lämna in våra förlovningsringar för lite putsning (så att de kan glänsa i kapp med min vigselring )

  • 20081011

    Min m2b ska bara ha en ring....jag ska åka och prova ringen så att den passar innan de sätter i stenarna!

    Jag har börjar med pulverdiet idag och jag ångrar mig hundra gånger om....är så himla hungrig.....men allt för att jag ska kunna sitta i klänningen....

  • mct

    20081011: Varför inte köra viktväktarnas diet istället för pulverdiet!

  • sockerbollen

    Eller börja gå i högt tempo 30 min innan frukost varje dag? Eller så kan du tillåta dig själv en macka till frukost och en frukt till lunch? Jag beundrar dig om du klarar att drickdiet - skulle aldrig palla att inte få tugga!!! Tror jag. Blev dock sugen på att rensa kroppen (detox), men antar att jag kommer sluta med att bara käka frukt (vem orkar ångkoka lax?!). Är nere i min matchvikt efter sommaren, tack och lov. Nästa vecka får jag åka och prova klänningen för att se om den sitter som den ska!

    Idag ska jag bestämma min ring. Kommer ha en rubin i mitten och tre diamanter på var sida om den. Bara lite osäker på hur diamanterna ska vara nedsänkta.

Svar på tråden Oktober