• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • valkyriana

    31 maj - Det är ju hur fint som helst! Lycka till med budgivning

  • Amor Eterno

    31 maj - Jag hoppas verkligen ni får den då det såg sååå mysigt ut, kan verkligen se er bo där! Håller tummarna!!

    Tjejer kom hem med vackert hår idag!! Var hos frisören och hon var så duktigt visste direkt det jag skulle ha

    Så nöjd att det är nära hem och att vi kommer att vara där själva den dagen och göra oss fina!!

    Renoveringen fortsätter här går lite trögt känner jag men det är så mycket pill i pill!!! Så glad att jag har rensat i våra garderober vi har 3 svarta säckar med läder och minst 10 par skor!! Härlig det bli i garderoben sen

    Skall lägga mig tidigt idag!! Vi ses här imorogn girls kram på er

  • valkyriana

    amor- tre sopsäckar med läder Shit vad ni är kinky
    grattis till det fina håret- själv får jag leva med att se lite halvskabbig ut i håret i några veckor. Utväxt samt att min hårförlängning ska sättas om. Men jag vill ha det tiptop till bröllopsdagen, så jag får se ut så här ett tag

    Min nya möhippa närmar sig. Det kanske blir nu i helgen

  • mrsD

    Amor - oj! jag tror inte jag ens HAR sådär mycke i garderoben! *ASG*
    va kul att frisören e bra! hur blev uppsättningen? *nyfiken*

    31 maj - kollade på bilderna, va mysigt de hade gjort vid trappan! håller me tummarna för er=)

    malinlars - ha d skönt!

  • 31 maj 2008

    Tack, ja huset känns bra, lagom sådär för oss nu att börja med, och med lite tillfix av kök och annat så skulle det bli riktigt bra.

    Ha ha, Amor och Val - reagerade också på 3 säckar med läder Skönt att få utrensat i alla fall!

    Härligt att du blev nöjd med frisören, Amor! Känns skönt att man förstår varandra!

  • Amor Eterno

    God morgon girls

    Val - Hihihi undrar vem är lite kinky här??? Japp bortrensat är allt och skönt känns det oxå!! Kul att du får en hippa till vad söt din man är som har fixat det igen!!

    Frisören är ju toppen det skall bli halvuppsatt med en massa lockar som faller ner... Har fortfarande lockar idag

    Långserud - Hur var filmen?? Vi skall se den i augusti skall gå med damerna här på jobbet

    Astrid - Har du hittat kläder till dig? Jag tipsade om en butik på linnégatan som är bara mamma kläder som ligger vid muffins med mera. Kanske är något?

  • Grund

    31 maj: Jag håller verkligen tummarna för att ni får huset! Jag tyckte det var urmysigt. Precis som Långserud fastnade jag speciellt för "välkommen" och uterummet, fast jag tyckte allt så bra ut

    Amor: Vad kul att håret blev som du hade tänkt dig! Du kommer bli så fin!!

    Jag längtar också efter en riktig urrensning av garderober, eller av hela lägenheten. Förhoppningsvis får vi röjt ur en del när vi flyttar om 1,5 mån. Hihi, det närmar sig det också. Å ny bil får vi också i september- massa vuxenpoäng nu känner jag

  • Grund

    Förresten, jag har inte gett upp hoppet om att få med H på fredag. Nu har jag erbjudit mig att vara nykter, att vi stannar några timmar och sedan kör jag honom till herrseglingen. Håll tummarna!!!

  • Astriden

    God morgon töser.

    Går väl sådär med kläderna Amor hittar massor men inget som är "bröllopsfint" menmen det är ju nån vecka kvar till det första så jag har inte gett upp ännu, skall ta mej en sväng till den på linne. Tack!

    Visst är väggord fint!
    det är något som är inplanerat i nya huset

    Grund, vad är det för bil?
    Ja, hade ju vart så kul om H är med nu när vi äntligen fått med nästan allihopa men förstår ju om han känner att det blir lite mycket.

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4