• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Jag har hållt på hela morgonen här på jobbet med lite akut problem men nu är det löst!! Och vad ni har skrivit!!

Sångerska hittade vi genom en vän till min m2b hon sjunger i göteborgs operans kör och är med i musikalerna ibland och har sagt att hon kan sjunga på vårt bröllop!! Tack alla för er hjälp och tips angående sångerska
    Skall bara tala med kantorn nu om vigsel musiken samt om hon spelar piano?? (Annars får jag väl leta efter en sådan med)

31 maj - Hoppas ni får huset nu , lika nyfiken som Astriden på hur den ser ut? Din önskelista är inte hlt fel... Till allt det vill man ju ha strålande sol oxå!

Stenis - har alltid varit intresserad av testa att dyka men aldrig blivit av, vi får göra det någon gång på nåt exotisk ställe som man blir inspirerad!!

• 31 maj 2008

Stenis - om ni vill ha trämöbler blir det nog svårt. Det finns ju i plast (Jeff) på Ikea för 49 kr. www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30070402

Vi avbokade våra veckor på Maldiverna i höst nu när en oväntad bebis byggde bo i magen... Men, vi får göra det ett annat år.

Kommer med huslänk senare!

• mrsD

Stenis (och 31 maj) - men har inte ikea fällbara trästolar? köpte d t vår balkong för en liten peng, för nåt år sen, men vet att jag sett dem i år. Kanske utgått för sommaren=/

• stenbruden

Tack helt perfekt! Trä behöver det inte vara på fester och kräftskivor Bara alla kan sitta

Just det ja, så var det ju.. Trodde först att ni skulle åka snart. Ja ni får ta det ett annat år!!Ni har något gott att vänta på!!!

31 maj 2008 skrev 2008-07-15 12:01:53 följande:

Stenis - om ni vill ha trämöbler blir det nog svårt. Det finns ju i plast (Jeff) på Ikea för 49 kr. www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30070402Vi avbokade våra veckor på Maldiverna i höst nu när en oväntad bebis byggde bo i magen... Men, vi får göra det ett annat år.Kommer med huslänk senare!
  • 31 maj 2008

Jo, de har "Bollö", men de kostar 199 kr styck, och jag tror det är svårare att få tag på billigare än så, om man inte hittar begagnat, men då är det nog svårt med 30 likadana tyvärr.

• stenbruden

Nästan bättre med plast, kan man bara köra vattenslangen och slippa skötsel av 30 stolar... phhuuuu
    Men tack ändå!!!

mrsD skrev 2008-07-15 12:16:28 följande:
    Stenis (och 31 maj) - men har inte ikea fällbara trästolar? köpte d t vår balkong för en liten peng, för nåt år sen, men vet att jag sett dem i år. Kanske utgått för sommaren=/
  • mrsD

d e sant=)

sååå, precis ringt vaktmästaren i kyrkan så vi får gå ut genom de stora dörrarna *pirr*

fixat lite smågrejer idag, pennor t festhäftena, kapsylöppnare osv.

imorn e d iväg o göra naglar o handla d sista till toakorgen.

• Astriden

åh, jag längtar tillbaka lite när jag tänker på hur du känner nu mrsD det är ett sånt skönt pirr & förväntan.. oh!

• Astriden

det kommer gå snabbare än du tror Grund
    sista tiden bara springer iväg!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4