• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • mrsD

Amor - tack! d e guld för mig att ni e här o lyssnar på min klagan=) *s*

Grund - va kul! ni e alla välkommna o kika=) Hur känns d för er? inte speciellt långt kvar för er heller ju!

Astriden- nerå, går inte o stressa här, sambon ligger ju bara o sover hela tiden.. (han jobbar ju nätter i vanliga fall så d tar några dagar för honom att vända allt rätt igen).

Idag ska vi till banken, handla d sista o så ska jag t Mazi kl 17 för lite färgning!
    Toastmaster tog på sig att skriva ut vigselprogrammen och göra bordsplaceringstavla, guld!

• Grund

Jag är så deppig över att H inte kan vara med på fredag

• Grund

MrsD: Det känns ganska bra tror jag. Hade telefonkonferens med våra toastmasters igår kväll och det kommer bli jättebra
    Känns som det är lite kvar att fixa men det är under kontroll (än så länge, ).

• mrsD

Grund - va bra, alltid skönt o känna att man har koll på läget! dock har jag börjat känna sista veckan att jag förlorat kontrollen mer o mer, d har vart hemliga telefonsamtal o sådär..

igår sa jag t toastmastern o hans sambo hur jag hade tänkt de skulle kunna meddela gästerna när d va dags att sätta sig t bords. men då sa de "jag tycker ni ska skippa den idén, vi har koll på läget"

ehum, d e massa sånt *s* men d e ganska kul oxå=) lite jobbigt bara för ett kontrollfreak som jag!

Hur går d me tärnklänningarna???

• Långserud

Hej flickor!

Låter som alla haft en kalashelg!

Mrs D: Det kommer att bli bra hur som! Du kommer stråla som en sol och glömma detaljer!

Astriden: Hur gick det med kläder? Min kompis som är 1/2 vägs hade en kalassöt grön siden topp från H&M på sig i lördags, så snyggt tillsammans med svarta jeans.
    Nya bilder på huset att delge oss?! Såå spännande!
    Min M är också nervis!

Grund: Såå skönt och bra att ni fått vara på bröllop där! Å att ni är så på banan! Härligt! Ngt du vill ha hjälp med?! Man saknar sina bröllopsprojekt nu för tiden!

Malin: Ha en underbar resa!

Barba: Åh vad härligt med segling! Å såå nyfiken på ert kort, kan du ej ta med det på fredag? Kommer din söta son med?

Amor: Du får ej ta på dig för mkt fixande nu! Ska jag fixa efterrätt?!

Har du fått tag på solist?

Aybee: Fick du hjälp med vägbeskrvningen? Annars maila så hjälper jag dig!

Idag jobbar jag länge men resten av veckan är helt oplanerad, rätt skönt ibland eller hur?

Stor kram från mig!

• Långserud

31 Maj: TACK för doppresent tips! Sååå glada blev de! Å jag blev sååå nöjd i torsdags när jag klippte mig hos din frisör! Henne släpper jag inte nu!

Tänkte på er när mitt tåg rullade gnm er stad, hur trivs ni och hur går husletandet?

Kram!

• Astriden

Långse
    Aha, klädtips är välkomna svårt att känna sig fin varje dag med en växande bula på magen.
    Ska springa till HM & kolla in sidentoppen som låter riktigt söt. Husbygget rullar på, va där i veckan & kollade in allt innan de semesterstänger i några veckor. Köksinredningen på plats likaså allt i badrummen & klinkers. Lite lister, kakling & fix kvar. Men bara 2 månader kvar - Tjohoo!!
    Hur går det för Er.. kikat nått mer? Vore så mysigt att få lite trevliga grannar där ute!!

Barba, hur går det för er???

dessa stackars män de kommer nog att bli förvånade hur roligt vi har tillsammans & hur väl vi faktiskt känner varandra.

• Grund

MrsD, jo det går ganska bra med tärnklänningarna, det är bara lite smågrejer kvar så det är snart klara (äntligen)

Astriden: Jag har fått en friend requst från en M..... Tynell på FB. Vem är det?

• Astriden

Grund.. va??
    det är min kusin som jag stark befarar att du känner...
    kanppt att jag gör det. Strunta i det eller svara & fråga vem han är. Knepigt...

Va duktig du är med tärnklänningarna!
    Så synd att H inte kan vara med omöjligt att övertala?

• Grund

Ja, H kommer tyvärr inte vara med. Dels har han seriespel i golf i Fjällbacka och dessutom är hans vänner på herrsegling då så att få med honom är dessvärre ett omöjligt uppdrag. Men jag förstår honom, tråkigt när det krockar bara.

Nä, jag tror inte jag känner din kusin. Det var bara N.R och du som var gemensamma vänner... så kan det gå

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4