• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Hoppas allt är bra med er?? Fredag och vaknade hur pigg som helst

Val - Vad skönt att allt ordnade sig med toastmadame och att nu så kan du slappna av på den fronten. Vlken härlig present ni fick väskor vilken bra idé Fyller du år igår eller idag?

Aybee - Riktigt snygga kort gjorde ni gjorde Härliga färger!

Malin - Snart åker ni gud sååå härligt vill ju höra allt sedan är sååå sugen på att åka dit!!!

Saknar att träffa er tjejer nu, om en vecka så bär det av hemma hos moi....

• Grund

God morgon brudar och fruar!

Ikväll bär det av hem till Grundsund och ett cocktailparty inför bröllopet imorgon. Det ska bli så roligt att få gå på bröllop igen, speciellt när det är vår tärna och marskalk som gifter sig

Val: Du verkar ha en väldigt gullig svärmor, håll hårt i henne Ja, när fyller du år???

Aybee: korten var fantastiska!! Grymt fina!

Amor: Jag är så tacksam för att du kan hjälpa mig nästa vecka!

• valkyriana

Grund Vad härligt med bröllop- och coctailparty, vilken härlig idé. Vad skönt det måste ha varit att dela upplevelsen med alla bröllopsbestyr tillsammans med sina vänner. Det är lite som att vara gravid samtidigt som sin vännina. Man förstår varandra och är på samma nivå...

Aybee- vilka fina kort. Snyggt jobbat.

Och svärmor är kanonfin. Det enda jag är lite irriterad över är att hon har skämt bort honnom så i hans uppväxt Ensambarn ni vet....

• stenbruden

Aybee - Jättefina kort!!!!!!!!!!!!! Och skorna med!!!!

Val - När fyllde du?? Grattis i efterskott! Vilken toppen present väskorna var, kan ju inte bli bättre nu! Skönt att det börjar ordna upp sig nu med allt!

Grund - va KUL att ni ska på bröllop! Vi ska också på ett, 2/8... Har inte vart på mer än ett bröllop förut och då var jag 15 år så det ska bli hur kul som helst

Ikväll åker vi till Lysekil för en helg full av dykning, goa vänner, god mat och lite partaj. Ska bli jätte kul men det hade vart lite mer positvt om solen kunde titta fram

• valkyriana

Stenis - Vad härligt med en helg i Lysekil! Solen kommer nog, eller så lyser den med sin frånvaro

Jag fyllde år förra söndagen. 29. Kändes inget speciellt alls Daniel låg bakis hela dagen. Men födelsedagen känns ganska futtig när man står inför bröllop ...

• stenbruden

Ja det blir inte samma sak... Jag fyllde 25 2 dagar efter bröllopet och glömde helt av det tills det började ringa fol o gratta.
    Hade vi inte gift oss hade man säkert haft en brakfest men det blev ju en iaf

Ja vi hoppsa verkligen att det blir lite soligare o varmare.. hela grejen med dykningen blir ju liiiite roligare då.

• Grund

Stenis: Då kan vi vinka till varandra Gullmarsstrand ligger ju bara rakt över Gullmarsfjorden så ser du en gul gammal båt komma söderifrån så är det bergis alla bröllopsgästerna

• stenbruden

Just det ja, det gör det ju! Vilken tid är det ungefär? Ska kolla efter er

• valkyriana

Stinis kanske tar roddbåten över efter ett gäng drinkar

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4