• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Astriden

    haha, jaja så kan det gå.
    Hans pappa har samma efternamn som du.. säkert nån ihopblandning där

    Hm, synd när det krockar ja. Får ta fler dubbelträffar så han får va med. Men du kommer väl ändå??!

  • Grund

    Ja det satsar jag allt på att göra Jag vill ju inte missa att träffa er!
    Kanske tar det lugnt ifall jag kör hemöver senare. Tänkte ju spana in MrsD på lördag

  • stenbruden

    Hej allihop!

    Hade en toppen helg i Lysekil!
    MrsD - det var bröllop i lördags och de hade festen på Oskars Tänkte på dig då!!! (det var väl på O ni skulle ha festen??)
    Sen såg vi dem på natten när vi gick hem från Havsbadet på varsin sparkcykel Dom skulle nog "hemmåt"
    Dykningen var sådär, japp släggö, dålig sikt.. Det var alldeles för många dykare som rörde upp skit Men vi lyckades se lite iaf när vi kom längre ut.. hummer, torsk, krabbor och anemonerna. Så det var ok ändå

    Klart att nerverna kommer igång nu när det är så nära Men det kommer att blir en underbar dag, jag lovar!!!!!!!

    Jag kikade ut mot Grundsund - Grund - men såg er inte Verkar ju som att ni hade kul!!

  • Amor Eterno

    Halloj tjejer!!

    Öppnade dörren här på jobbet och fick blomsterbud så vackra rosor ifrån min baby!! På kortet stod det tack för de varma mackorna och den kalla ölen igår kväll! Du är min fru för alltid ÄSLAKR DIG!

    Så jäkla gulligt av honom!!! Sitter här och ler!!

    Grund - Det är klart du skall med på fredag, det skall bli så kul!! Vad säger ni om att komma efter kl. 18.00 på fredag??
    Långserud igen fara jag älskar att piffa och ha folk hemma

    Vi får hoppas på fint väder bara! Skall ringa älsklingen och tacka nu.

  • valkyriana

    Hej alla
    Är på jobbet och kan bara titta in snabbt.
    Amor- vilken übergullig blivande du har!!!
    Stenis- Synd på dyningen, men det blev ju bra till slut ändå
    Astriden- Kolla mammakläder på leredoute- de brukar ha en del fint. Det är rea nu också!!!! www.laredoute.se/ListPage/ListPage.aspx

    Just det.... Dåliga nyheter Vi kan inte komma på fredag. Barnvakten ringde återbud + att Daniel måste iväg... Sketledsen för det. Hade verkligen sett fram emot att träffas..

    Kram på er alla Nu ska jag ut och slita mitt anletes svett igen.

    Ps I morgon ska jag hämta morgongåvan

  • BarbaBruden

    Hej tjejer!

    Första dagen på jobbet efter semester! Fy F**n vad jag längtar till att få vara ledig igen....redan. Kommer vara ett vrak hos Amor på fredag

    ....och min J är nog också lite spänd, men det skulle han ALDRIG erkänna!

    HUsletande ja! Prata inte om det. Vi schabblade bort världens chans! Så vi ångrar oss! Men men, det var väl inte meningen att vi skulle ha det. Kommer fler hus...

    Amor
    Vilken överraskning! Herregud! Håll hårt i den mannen!
    Nån annan här som kan tänka sin man hitta på något sådant???
    Ingen anmälan härifrån i alla fall.....

  • Amor Eterno

    Halloj!!

    Jo jag vet att han överraskar ibland

    Barba - Synd att det inte gick med huset men håller med dig att det kommer fler hus och ni skall hitta ert perfekta hus så småningom. Kan du ta med dig skålarna på fredag?

    Stenis - Kul att dykningen gick bra Tittade på era kort igen och såg att du gav din tärna ett så vackert armband vart köpte du den om man får fråga??
    Stenis kan ni komma på fredag kanske??

    Val - Synd att du inte kan komma men det kommer fler gånger!! Jonas ser oxå fram emot fredag!!!

    Har nog hittat en sångerska nu

  • mrsD

    Stenis - japp d e där! Va roligt me sparkcyklarna! *asg*
    Synd me dyket! släggö e ju en av sveriges finaste dykplatser annars, sägs d ju.. Har gjort många dyk där=)
    ligger även ett vrak vid brygga C i hamnen som brukar va poppis! kan va lite svårt o komma dit nu på sommarn bara.. mycke båtar.. hum

    Nu har jag vart hos frissan o färgat, e helnöjd! Alla detaljer börjar falla på plats, tack vare älskade toastmastern!

    okej, jag ska gifta mig på lördag, men kan ändå inte låta bli o svära lite över att vi inte kan va me på fredag!!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4