• jähnke

    MAJ 2009

    Hittade alla månader förutom Maj.
    Så då fick jag ju göra en egen.

    Nån som hänger på`??

  • Svar på tråden MAJ 2009
  • MissieA

    Ja snart är det bara 1 år kvar och då ska vi börja nedräkningeeeeen såå kul, ska börja boka festlokal m.m. då så snart blir det kul.

    Har ni andra börjat köpa in saker??

  • SweetSun

    ja visst känns det som att nedräkningen börjar när det är ett år kvar??

    Köpt in saker har vi inte gjort, det känns lite tidigt.. kanske att jag inhandlar lite pyssel till inbjudningarna.. för de vet jag hur de ska se ut.. annars väntar nog jag..

  • MissieA

    Här länge kommer ni vänta? Vi väntar nog med men vet inte när man kan börja..hmm..

  • Kärlekensskull

    Vi har bokat middag/festen och prästen. Men vi har inte börjat köpa in något ännu, jag har inte en aning om vad jag vill ha för färg tema...??

  • GladaEmma

    Vi har bokat lokal + kyrka/präst. Ev blir det lite pysselshopping nästa vecka till inbjudningar/program och sånt. I övrigt kommer vi vänta lite till...vill ju inte vara klar med allt i höst!

  • SweetSun

    hehe ja hur länge ska man vänta..?? det är ju en sak också.. man säger man ska vänta, men tänk om allt blir i sista stund? ;) Vi ska no ta oss en resa bl.a till ullatred, kanske man hittar nåt skoj där som passar, då slå man kanske till...

    så det som är klart nu är;

    Vigselplats
    Festlokal
    Fotograf
    Klänning (ev, vet om jag vill ha den sen när jag testat den)
    Tema, färger
    Kompis ska göra blom-arr

  • Soon and very soon

    Hittade sååå fina servetter på ikea igår, vart en hög...... de heter bröllop....

  • SweetSun

    ja de är jättefina! tycker faktiskt ikeas stora vita servetter är riktigt kraftiga och bra! kan man gott ha på middagen tycker jag =P

Svar på tråden MAJ 2009