• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • MissLovely

    Jasså melis. Vad ska ni se? Vill själv gå på trollerikvällen, han kända svenska trollkarl som uppräder i las vegas kommer i februari. (kommer ej på nu vad han heter)

  • Didaa

    Jag är från balkan men kommer att ha bröllop här.. många från hans sida bor utanför Sverige och de som kan kommer att resa hit till bröllopet.

  • Melis

    hej Didaa...välkommen till vår underbara tråd...just för tillfället verkar alla ha somnat heheh...

    men om du vill så kan du berätta lite om er och bröllopet...typ om klänningen är inhandlad, inbjudningskort, ringar ja allt du känner för att dela med dig....vi är alla så jättenyfikna...speciellt jag och miss lovely

  • Didaa

    hehe man tackar :)... klänningen har jag köpt.. det var det första jag gjorde.. inbjudningskort tänkte vi skicka i januari o tårta har vi inte beställt än men restaurang är bokad..

    är det inte svårt att planera bröllopet utomlands..åker du ner o fixar allt eller?.

  • Melis

    klänningen är det viktigaste....har du någon bild som man kan få se?? A tycker inte att det är svårare än planera här, vi var inte i bosnien i somras men våra föärldrar fixade allt som går att fixa nu...tårta, dekorationer, bil, och lite annat smått fixar vi när vi kommer ner...

    Var ska ni ha ert bröllop?

  • Didaa

    tyvärr har jag ingen bild här men ska försöka fixa en.. bil har vi också fixat.. en vit limousin..vi ska gifta oss i en restaurang där vi ska ha festen också.. vi ska ha ett borgerligt bröllop...vi ville att alla skulle vara med när vi säger ja till varandra..

    var ska ni ha själva ceremonin?

  • Melis

    vi ska ha huvudfesten på en restaurang i Kozarac(om du vet var det ligger) där vi också ska gifta oss borgligt, där finns det en fin trädgård där vi ska ha ceremonin

  • Didaa

    Det låter trevligt... vi kommer att ha det här eftersom alla mina vänner och min familj bor här. hans familj bor också här (i en annan stad) men hans släkt bor i andra länder. Vi kommer till sommaren att ha en liten fest för de som inte kunde komma till Sverige.

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??