några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
tack...jag letade lite innan jag hittade min...köpte den i Malmö...hade en budget för klänningen men det sprack när jag provade klänningen, hehhe... Vilket hotell i malmö har ni bokat på?
Hotell har vi inte bokat än... här i Malmö finns det många, beroende vilken budget man har.. gästernas rum har vi inte heller bokat eftersom vi vet inte riktigt hur många rum och säng etc... det får vi göra när vi får in alla svar..
Har ni bokat bröllopsresan? Eller tänkt på var ni vill åka?
Eftersom vi ska ha bröllopet i Bosnien så ska vi inte åka på bröllopsresa direkt, dessutom så kommer jag leta efter jobb när vi kommer tillbaka...så vi tänkte ta en liten resa typ i sep eller okt, sedan tänkte vi åka till västindien som en större resan 2009.
Har ni tänkt på resa?
Skulle du behöva tips på hotell i Malmö så säg till, jag pluggar inom det så jag har besökt de flesta...
Om jag ska vara ärlig så har vi inte pratat om hotell för oss.. mest för gästerna.. han jobbar och jag kommer att börja leta efter jobb men vi tänkte resa någonstans till sommaren. men vet inte var..
ja tips behöver jag alltid.. om du känner till ngn bra så får du gärna tipsa...
jaha okej... ett tips som alltid fungerar är att du kan förhandla om priser, även om de har fasta priser så är de rörliga om du ska ha fler etc.
vad pluggar du till? du blir klar snart eller?
Bra att du håller igång här melis och är nyfiken åt oss båda
Välkommen Didaa. Berätta lite om dig, hur gamla är ni varifrån i Balkan är ni o.s.v
Va det kul på teatern Melis?
hehe...jag ska dit denna helgen...helgen som gick var jag hos mina föräldrar
Hej MissLovely vi är inte så många här så det är bara bra om några kan dela med sig hehe..
Jag är 23 snart 24 och min älskling är 26 snart 27. Jag är från Brcko.. själv?
Melis jag läser till Historielärare...
Vi ska gifta oss nu den 5 april. Det kommer att bli kul hehe... Vi kommer att ha buffé med många olika maträtter från olika länder eftersom gästerna är från olika kulturer.
Har ni bestämt ett datum? Var vill du gifta dig? Du får gärna berätta hur du tänker och vill ha, det är alltid roligt att få höra andras tankar. Jag önskar er lycka till...