• Melis

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • Didaa

ja vi kommer att ha några balkan traditioner..vår förlovning var traditionell hehe.. de som inte är från Bosnien tycker att det är roligt och spännande med bosnisk tradition..

• MissLovely

Vad kommer ni ha för traditioner?

Brudar kan ni nått bra recept på någon "vår" god tårta eller kaka?? (förutom baklava o det vanligare hehe)

• Melis

hej tjejer..oj efter en heldag i skolan så kommer man hem och inser att man missat en massa här....

• MissLovely

Hehe melis så kan det gå här på BT

• Melis

heheh...eller hur...vissa stunder är det helt dött och andra är det full fart....

• MissLovely

Hahaha så sant.

Har du nått bra recept

• Melis

ja det har jag säkert men inget som jag orkar leta upp nu....helt slut
    är det nåt särskilt du ska laga det till eller?

• MissLovely

Hehe kan förstå det. Jag är suger på att lära mig något nytt, till nyår som man säkert kan ha påbröllopet sen med

Något nytt i planeringen?

• Melis

just nu är jag så sjuk trött att jag inte orkar gå på toa....måste ta tag i mig och börja plugga...på torsdag åker jag till älsklingen sen har jag sjukt mkt i skolan men men så är det...kring bröllopet känns det okej, jag ska få inbjudningskorten innan jul så att det är okej sen känns det som det mesta är fixat...

• MissLovely

Du får ta en mysig kväll. Laga nått gott tänd massor med ljus och bara kolla på tv ikväll

Skönt att det mesta är fixat med bröllopet. Nu kan ni ta det lungt.

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??