• Melis

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • MissLovely
    Tajci78 skrev 2007-11-15 19:48:39 följande:
    å hawaii osman vist är det han som har många balader och en mjuk röst
    Det är han som sjunger "ti mene ti mene nevoliiiiiiiiiiiiis"

Massor me balader..

Klart du ska flytta till usa
  • anaiD

Melis, om din vännina är från balkan så undrar jag en sak. Är hennes föräldrar emot det? Min mamma är helt hysterisk och vägrar låta mig flytta dit när vi gifter oss. Hon vill att han ska flytta hit av någon konstig anledning.

• Melis

så här är det att min blivandes kusin är han som spelar dragspel med Halid Beslic så vi har pratat lite med honom...det är min favvosångare.... min älskade säger att han skulle kunna tänka sig att ha Halid Muslimovic(han kommer från Prijedor som min älskade) eller Enes Begovic.

Halid Beslic sjöng på ett bröllop i malmö i början av året och då tog han 50 000 så vi räknar väl med det....själv tycker jag att det är för mkt men min blivande säger att i så fall jobbar han varje lördag fram till brölloper och jobbar ihop de pengarna hehhe...

• Melis

Både min kompis och henne blivande är från Bosnien, båda är från Bosanska Kostajnica....henne föräldrar var inte emot det, tror de fann det som självklart...kanske beror på att föräldrarna kännt varandra sen innan....

• anaiD

Jo, men våra föräldrar känner också varandra och jag har sådan press från familjen. De vill att han flyttar hit. Ne men jag sk*ter i vilket, jag flyttar. :)

• MissLovely

Oooo Meeeeliiis jag vill me. Ska försöka sen när vi gifter oss Hade varit min dröm Ska till o me ha han låt som första dansen (eh kad bi ti rekla mi volim te)

Diana: Jag förstår att hon vill ha sin dotter när sig o inte ända i usa.

• Melis

jag vet inte....du kanske ska tänka så... om han har jobb och så och kanske tom plugga till nåt särskilt så kanske det är lättare för dig att flytta än honom

• anaiD

Varje kvinna och varje mamma har flyttat till sin man. Jag menar jag blir ju inte den första, hon måste ju inse det förr eller senare.

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??