några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Vi tog kort när vi kom ut ur kyrkan där det bara var vi två och sedan i resturangen. Skulle inte du också kunna ta det så kanske att ni säger att ni ska vara i mosken kl 2 och säg att det tar en halvtimme så kan ju middagen typ börja 15,30 så hinner ni ta kort
så här hade vi tänkt oss....de ska komma och hämta mig och allt sånt...vi ska ha vigsel på restaurangen där vi sen ska ha festen för att de har en fin trädgård...vi tänkte att innan alla kommer till restuarangen att vi ska smyga iväg och ta foto sedan ska vi ta mer kort efter vigseln med våra föräldrar etc...
Jo, jag vet men ne moze svatovi ici bez nas och sedan när vi ska in till självaste festen så kommer vi alla samtidigt och vi kan ju inte bara gå därifrån. Jag vet inte om jag ska gifta mig i en moské, får se hur det blir men man vill ju gärna ha fina bilder tillsammans.
Hos oss har vi in princip ingen resturang, man går alltså till festen efter att man har varit och hämtat bruden. På festen äter man och det är musik och hela tubbet. Vad komplicerat det är!
De som var med i kyrkan stod utanför medan vi tog kort och sedan kom de också eftersom de också ville ha kort sedan var det samma sak i resturangen. Men du har rätt jag önskar jag hade mer kort med bara mig och min man så försök hitta tid för det :)
du måste ha missförstått mig.... Min föräldrar ska ha en fest hemma hos oss (stor fest) när de hämtar mig sen ska vi ha vår fest på en restaurang där vi också ska vigas, men vi tänkte säga att svatovi ska åka dit eller kanske fräscha upp sig de som vill så får vi typ en halvtimme för att ta foto och så...
Jaaha ja, men för oss skulle det bli så konstigt i med att alla håller ögonen på brudparet. Men vi hittar nog på något ;)
ja men eftersom ni är först i svatovi så kan man smita iväg en kvar eller nåt...så gör de flesta har jag sett
Förresten, är det någon som har tittat på Osman Hadzic uzivo? Min blivandes familj vill så gärna ha honom eftersom de känner honom. Jag vet inte om jag är så sugen på honom..
jag har sett honom flera gånger både här och där nere....han är väl helt okej...han sjunger andras låtar vilket är jättebra...
AnaiD: kan du inte berätta lite om dig själv...har glömt....