• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

    Tråden som aldrig dör...

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • FruTez

    Nä, tjejer... nu är det föööör lugnt här på tråden!

    *mooonar*



    Vilka är lediga under mellandagarna? Inte jag iaf!

    Nån som har tid för en liten mellandagsfika? På torsdag den 27:e kanske? Vid 18:tiden?

  • Ab fab

    du får jag väl flasha tuttarna

    27-28 är lite osäkert för min del men 2 eller 3 skulle passa bra. hemma hos någon?

  • Carma07

    Godkväll i tråden

    Nu har vi varit och fixat gran. Tjohoo. Gillar bara inte julgranskulorna vi har och vill egentligen ha nya. Får se om jag orkar in till stan och fixa det. Annars hade jag tänkt att julen får bli som den blir i år och så köper jag julsaker på rea sedan. (Om jag kan hålla mig)

    Tezz: Inte bestämt hur vi/jag gör med mellandagarna. Beror lite på hur mycket det är kvar att göra då. Men å andra sidan har vi inga tider att passa utan jobbar lite som vi vill. Ev kan jag komma ner på en fika.

    Ab: Skulle kunna fika 2 eller 3 också.

    Kan vilket som med andra ord. Ni andra får bestämma.

  • Bauti

    Hej

    Jag kan inte efter nyår. Skall på b-resa ju.....
    *mallar mig med tummarna innanför bh banden*

  • Frujj

    Jag är ledig!!! Ska bara in o greja lite med ett av mina andra projekt den 27:e
    Bestäm ni nåt så hänger jag på om jag kan då!

  • Carma07

    Godmorgon

    Uppe i tidig otta idag. Maken är ute på resa idag och behövde vara på jobbet kl 7, så det var lika bra att åka med. Jag har så mycket kvar att göra på jobbet och jag vill inte jobba mer nu. Vill vara hemma och fixa för julen.

  • Ab fab

    hej hopp

    ev jobbar jag torsdag -fredag. efter min palaver med obetald semester så kan jag nog inte ta ledigt mera *s*. men 27 vore kul om det funkar för alla.

    igår gjorde jag inte mycket nytta. skruttade omkring hemma, fixade tvätt, tittade på TV. Idag skall jag med R på representation. Isbaren på Liseberg skall bli kul- där har jag aldrig varit. o kul när det går på någon annans kort *s*

  • Nides

    Godmorgon...

    Ligger hemma och är dunder förkyld... (synd om mig) hahahhaha

    Frujj: Jag sa upp mig på Volvo.... :o) Men mitt nya uppdrag med den nya jobbet är fortfarande på volvo.
    Trivs bra med jobbet än så länge. Allt är ju nytt. Och det känns inte alls bra att jag är hemma sjuk tredje veckan på den nya jobbet.

    Köpte oxå en gran i tisdags. Det blev en sån "kungsgran". Saken är bara att den har slldeles för tjock stam så vi fick inte den i vår fina julgransfot.... men i en blomkruka. Sen har vi fortfarande inte fixat riktiga julgransbelysning. Ska sätta upp en bild på vår enorma gram på blogget snart.

    fika den 2 lr 3 passar bra!!!!

  • FruTez

    Hej tjejer!

    Jag röstar gärna på den 27:e (efter arbetstid, för jag jobbar) , då min pappa fyller år den 3:e och så är ju Bauti inte här då!

    Vilka är det som kan den 27:e då? Vid klockan 18.00?

    FruTez

  • Ab fab

    krya på dig Nides.

    fru tezz- jag vill gärna fika 27 men har svårt att bestämma mig tyvärr.

    vad skall ni göra på nyår ( ja inte bauti... jag vet var hon är...)vi funderar på att fira med vänner på krog i stan. jag har aldrig varit ute så på en nyår.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5