Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
Morsning korsning!
Snart är det jul! *låtsas göra en snöängel*
Addiz: Vilket dilemma! Du får sätta dig ner och verkligen fundera på hur DU/NI vill ha det! Jag vet bara hur jag själv tror att jag skulle göra... Jag hade nog frågat en ny tärna eller bara haft två. Du har ändå rätt att kräva lite av din tärna och kan hon inte så kan hon inte... jag ångrar att jag inte "krävde" mer av en av mina tärnor... Fast det är verkligen upp till dig om du anser att just hon är viktigt för ert bröllop. Förstår du hur jag menar?
Maxi ska tydligen göra väldigt goda tårtor, var det inte en av BT tjejerna som hade Maxitårta?
Nides: Hur går det på nya jobbet?
Frujj: Hemmagjord Nobless är sååååå enkelt att göra att du knappt kommer att tro mig! Ta ett gäng Mariekex och krossa till ett pulver. Smält mörk choklad, blanda med kexen. Bred ut på en bakplåt med bakplåtsspapper, så tunnt det bara går. Ställ kallt. Ät och njut!
hej tezz- jag tror att både Linum o Bauti hade tårtor från Maxi
dina nobless låter ju jättegoda. det får nog bli sådana i nästa julpysselomgång
Ab: Ja, noblessen är en av mina favvisar! Usch... ställde mig på vågen imorse... INTE KUL!!! Fast, det är ju självförvållat! Hehe! Måste vara duktig i veckan, så kan jag äta julmaten och godiset med gott samvete... Fast det är ju så svårt att inte tjuväta när hela kylen är full av julgodis!
tezz- kolla dig i spegeln iställer- du är en vacker kvinna. strunta i vågen
Ab: Va söt du e!! *puss*
Jag gillar bara inte när byxorna sitter tight och nu gör dom verkligen det.... hehe! Sen vill jag ju inte gå upp allt som jag gick ner till bröllopet... Måste skärpa mig. säger som ett mantra : "morot, sallad, vatten, morot, sallad, vatten"
Addiz: Hur gick det med tårtorna hos A?
Abbe: 46 personer i ett och samma kök??!!??? FYRTIOSEX??!! jösses!!!
Här skulle fönstrena bågna och köksluckorna gnälla om vi ens försökte klämma in 10 pers i vårat kök...
Snart julledigt, skönt!!
Nides: Är du kvar inom samma företag eller har du bytt bransch helt och hållet?
Kramis från mig!!!
Leendes vid tangentbordet och nyss lästa mail, ni vet varför!!! *så glad för C*
det är ett stoooort hus och ett enormt kök och så gillar vi att trängas*s*
Frujj: hon kunde inte göra till så många, vi blev jätteledsna :(
Godmorgon i tråden. Kikar in lite snabbt och ser hur ni har det. Hinner nog inte hänga här så mycket tyvärr. Få ta igen det under julledigheten.
Addiz: Motgångar är inte vad man vill ha så nära bröllopet. Hoppas allt löser sig med tårtor och tärnor.
Frujj:
Tezz: Jag blir riktigt sugen på ditt godis. Det såg riktigt gott ut. Såg dem på din blogg.
God morgon tjejer!
Det är faktiskt lite lättare att stiga upp denna veckan, i vetskapen om att man snart kommer att få 5 dagar ledigt på raken! *jippi* Tjohoooo!