Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
Morsning!
Frujj: Åh, så trist att åka på årets influensa! Inte kul! *Skickar över en rykande varm kopp té med honung och ett par Alvedon*
Verkar som att ni haft trevligt på fikan igår! Det var nog någon mening med att jag inte skulle med, för en kompis ringde vid 7 tiden, han och familjen hade varit med om en krock och han behövde skjuts hem! Nu gick det ju bra för dom och barnen, även för bebisen i hans sambos mage, men de åkte ändå in till östra med ambulans för att kolla läget. Kompisen fick åka med bärgare till bilverstan.... usch! Tur att det inte var i nån jättehög hastighet och att de klarade sig oskadda! (förrutom att barnen var vettskrämda! )
Godmorgon, hemma idag. Känns lite bättre men jag är ändå ganska rutten. Fy och ussch det är flera år sen jag hade 39 graders feber!
Tog en alvedon igår och tänkte jag skulle få sova gott på natten men sen när vi lagt oss vaknade lilleman och började leva loppan i våran säng... suck. Han som alltid sovit så bra har nu kommit på att spälsängen är jättehemsk så han ska sova mellan oss. Försöker man lägga ner honom i spälsängen igen skriker han hysteriskt och blir som en banan så inatt var det inget roligt alls... Feber, skrikande barn och trött man som ska upp tidigt. Hoppas han kommer på bättre tankar snart....
Tezz: Fy vad hemsk med din kompis och krocken! Hoppas de alla mår bra så här efteråt!
God morgon
tack för en trevlig fika. Addiz bilder på klänningen, Linums härliga bilder från bröllopet... Så kul att se! tack för skjussen carma, det v ar skönt att bli levererad vid dörren. Orkade tom att tvätta två tvättar sen
tezz- vi saknade dig. hoppas tankarna kommer mer o mer på rätt stället.
frujj- stackare. hoppas du piggar på dig o att den unge mannen inser att han sover bra i sin egen säng
Hej
Tack för igår
Krya på dig frujj. Inget kul att ha barn just då
Tez, skönt att allt ordnade sig för dom olycksdrabbade.
Nu är det snart dax att köra P till flyget.
Puss
Förresten, läste lite bakåt i tråden och jajamensan självklart har vi nästa bröllopsfika här! (det är ju min tur ) men frågan är bara när??
Innan jul känns kört, jobbar alla i mellandagarna? Sen är det Addiz bröllop i januari, ska vi ta det innan eller efter det? Kanske mitten på januari? Vad säger ni?
det skall bli kul att se dina bilder frujj. efter jul o nyår borde väl bli bra.
jag har så få planer i januari- bara en inplanerad resa (o det är en trevlig resa. avdelnignsmöte på ett spa i bayern). hur skönt som helst.
Abbe: Det låter inte helt fel... har du plats i din resväska så hoppar jag ner i den och åker med!!!
sauerkraut o spa... klart du får plats
Frujj: Röstar nog också på Januari. Har en svärmors födelsedag att fira i Jan. annars inget annat uppbokat mer än Addiz bröllop! Nämn en dag så får vi se hur många som kan? Hoppas att du får vilat upp dig ordentligt idag! Tråkigt att du är sjuk, men kul att du är på tråden!
Surfar runt efter en tärnklänning, hittade en jättefin på blocket men den var i karlstad *muttrar*
Sitter o grunnar på vad det kan vara för modell... är ni bra på sånt??