• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Bauti

Abbe, ja man får passa på att visa sina röda nariga läppar

• Ab fab

hafte en perfekt helg hittentills. igår var två väninnor hemma, slappade i soffan, drack för många drinkar o fnissade. De sov över och idag har vi varit i ALingsås. Shoppat lite, fikat o tittat på folk. Himla mysigt. Nu är jag alldeles ensam hemma och njuter i fulla drag. Slagit in julklappar, lagat mat o dricker lite vin. Life is very nice.

• Bauti

Abbe
    Jag är oxå gräsänka i kväll. Skall gå och lägga mig i bubblet snart och få härlig massage. Tror jag skall ta med en god öl ner i badet.

• Ab fab

åh så skönt. jag skall nog se om inte badkaret lockar snart.

• Bauti

Man är inte svårflörtad sådana här dagar

• FruTez

Hej tjejer!

Det låter som att ni har en trevlig helg!

Carma: Jag mailade dig, men kom på att du förrut iaf. haft svårt att komma åt den mailen hemma. Ville bara kolla av en sak om vägbeskrivningen som vi pratat om. Ligger det en friidrottsanläggning där man svänger vänster för sista gången? Sen undrade jag om företaget har nån cd-spelare?

Ha en forsatt trevlig helg, tjejer! Kram på er allesammans!

• Addiz

Hej tjejer!

Först in idag! =)

Vet inte om jag kommer ikväll, är lite slutkörd... Men om jag hinner springa min runda i Slottsskogen mellan jobbet och fikan så kommer jag en liten sväng! =)

Provade min klänning i lördags, för första gången. Som andra har noterat förut: jag blev inte 190 cm lång och lika smal som Kate Moss, men den duger =) Dock är den ju inte färdig än, inga fållar, urringningen är inte klar etc, men vi ska ha en provning till i veckan... det ska bli så kul =)

Om jag kommer ikväll tar jag med mig foton.

*kram på er*

P.S. Carma: tack för en, som alltid, trevlig pysseldag, trots att det bara blev ett kort ;)

• Ab fab

god morgon

addiz- det vore kul om du kom. du vet väl att träffa oss är uppiggande

jag har med mig fotoboken- kom ihåg den.

det har varit en bra helg. I fredags hade jag två väninnor hemma. Vi drack för mycket vin och pratade alldeles för mycket. De sov över så på lördagen gjorde vi julshoppingtur till Alingsås. Det är mysigt med en sån liten söt stad. handlande inte så mycket men fikade desto mer.

igår blev det först teater - don Carlos på Stadsteatern. fares Fares var mycket bra. Sen middag på Tara's. Himla mysigt. hade namnsdag igår men glömde tom mamsen bort...

Vilken tid idag?

Hoppas ni hade en mysig pysseldag

• FruTez

Morsning tjejer!

Carma: Tack (Fröken! ) *fniss* för den supertrevliga pysseldagen. Det var nästan som nån slags meditation för själen! Enda nackdelen är att jag drömt om stämplar inatt,haha!

Jag kommer inte med ikväll. Jag känner att jag inte varit riktigt hundra på sistonde och jag har kommit fram till att jag måste samla ihop alla mina krafter och tankar. Har inte lyckats göra det riktigt efter bröllopet, konstigt, men sånt tar väl tid, om man har varit riktigt uttömd på energi, vem vet!? Bröllopet och resan slukade nog all min inre energi och direkt när vi kom hem så har det varit detta med huset och så har jag lite andra livsstora beslut att ta och det känns lite väl övermäktigt just nu...

Jag älskar att umgås med er och ska nog ha lyckats skrapa ihop mig själv till nästa träff! Förresten, är det inte Frujj´s tur att ha bröllopsfika hemma hos sig snart? *puff* Vi skulle väl ta det i bröllopsordningen?

Nu kallar jobbet, Pözz på julnosen på er!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5