• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

    Tråden som aldrig dör...

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Ab fab

    vaknade klockan 6 i morse. r sjön gluciasång o masserade mina fötter. rätt trevligt sätt att vakna på:)

    nu är jag i essen. precis kommit till kontoret men inte hunnit göra någon nytta ännu

  • FruTez

    Ab. Jobbnytta kan du göra sen! *fniss*

    Oj, en pepparkaka slank ner!

    Hihi!

    Oj, en till!

  • Frujj

    Alltså.. jag håller på att bli galen... idag på väg hem stannade jag till i kiosken och köpte 100-kort, till råga på allt så köpte jag två, tänkte det var bra att ha ett hemma, de tar ju slut så fort och så ska både jag och MrMan åka buss åt var sitt håll imorgon. Jag fick två såna där plastfickor till korten att ha dem i.
    Nu har jag letat mig genomsvett efter korten... hittade dem inte nånstans!! Trodde jag kastat ner dem i väskan men icke.. letade igenom HELA plånboken, alla fack, slängde ut alla plastkort (en gedigen hög ) och tänkte att nää inte kan jag ha blivit så förvirrad att jag glömt korten i affären mitt framför näsan på tjejen i kassan... Letade lite till och lite till och lite till och var helt övertygad om att Alzhemier light är nära!
    Hittade båda korten till slut i ett av facken.. hehe så dumt!
    Ska börja äta mer fisk.. var på en föreläsning idag där dom sa att om man äter mycket fisk (omega-3 fett) så kan man skjuta fram debuten av Alzhemiers med ett eller flera år...


    Med vänliga hälsningar
    Fru Virrpanna

  • FruTez

    Morsning!

    Frujj: Jag tror inte att det är Alzheimer light, utan jag tror att du är med i samma klubb som jag, du behöver helt enkelt glasögon! Ibland kan jag leta efter nått och så ligger det mitt framför nyllet! Hehehe!

  • Frujj

    Tezz: Tror det är en lååååååååång semester som behövs för att vila ut hjärnan och städa upp allt skräp som fyller den...

  • FruTez

    Frujj: Har du också massa skräp som skräpar ner i hjärnan? Jag tror att du och jag behöver ta en fika snart och prata! Rensa ur i varandras arkiv!

  • Ab fab

    hej snyggingar
    sitter i Essen, massa möten, långa dagar. längtar hem.

  • Ab fab

    i morgon. julfest ikväll men taxin hätmar 0545 i morgon bitti= ingen sprit ivkäll

    i morgon skall jag på julens roligaste kalas hos vänner. glöggfest som utmynnar i att alla lagar mat, dricker omåttliga mängder ginochtonic. hur kul som helst.

    söndag väntar julbak med bästa väninnan. en bra helg. sen skall jag vara hemma hela nästa vecka. hur skönt som helst.

  • Linum

    Hallå där!

    Har varit ute och letat efter våra lampor på stan. Synd att man kunde kombinera det med julklappsköp...

    Abbe: Jag hittade två av våra produkter utanför ditt jobb! Men där var ju inte du.

    Imorgon ska vi på 30-årskalas, men vi vet inte vart, för hon som fyller år har bjudit in oss och sagt att "det kommer mer info". Vore ju bra om man visste när den infon kommer...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5