• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Mrs_B

    JAG HAR BLIVIT HIPPAD!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kom precis hem från min möhippa och det har varit hur kul som helst.

    Blev kidnappad av sambons syster och av min bästa kompis på jobbet klockan fyra, min sista dag....Min kompis hade ringt min chef och bestämt hur de skulle göra.

    Åkte hem och fick byta kläder plus sätta på mig en prinsesskrona och cape och fick en ny handväska, illgrön.

    Fick bindel på ögonen och sen åkte vi (sex kompisar och släkt) till ett hemligt ställe. Tillverkade smycken i över 3 timmar. Hur kul som helst!!!!!!

    Sen bar det av till stan för middag och nu har jag som sagt precis kommit hem. :)

    En toppenhippa för en gravid kvinna som inte trodde att hon skulle få någon!!!!!! :)

    Imorgon smäller det för sambon och jag vet lite om vad som ska hända, någon flygtur av något slag, konståkning (?), badhus och sen middag och antagligen utgång i stan.
    Vi får väl se hur det har gått på söndag!

  • Anja 19 juli 2008

    Godmorgon

    På jobbet... Ville bara se om något hänt här inne ;)

    haha

    Beroende eller??? :D

  • Anja 19 juli 2008

    Mrs_B

    låter härligt... Mysig och lagom hippa.

    Jag skulle oxå vilja testa att få göra smycken. Men helst av allt vill jag nog att mina vänner ser till att jag får bli ompysslad och bortskämd.

    Dag-spa är min dröm, god middag och en härlig kväll. Vet inte om jag vill gå ut eller om jag vill vara hemma hos någon av väninnorna. Vill bara ha en riktigt härlig kväll där vi bara umgås och har det supermysigt tillsammans.

    Låter som att du verkligen fick en bra hippa, inget pinsamt där du blir utskämd. Jag avskyr såna hippor.

    Kul att du fick en hippa du som ej trodde det :)

  • Líllafamíljen

    drömbrud
    Ingen förändring än men det kommer kanske underdagen!!! håller tummarna!!!!!

  • InaHjärtarAdam

    mrs_B:
    låter som en jättemysig hippa! sån kan jag också tänka mej!
    egentligen är min dröm att få rida islandshäst på möhippan men det tror jag inte att jag får, jag har tyvärr många vänner som avskyr att rida. men jag får väl ta det nån annan gång.

    aaah, princesstårta till frukost idag med ;)
    livet är bra gott vissa stunder. hehe..

  • stjärngudinnan

    Hej tjejer!! Nu har jag inte varit inne på länge igen, får aldrig tiden till att räcka till allt jag vill

    Hur är det med er? Har det hänt ngt särskilt? Vi ska snart ta oss fram till stan och fika med ett par kompisar till oss..

  • Mrs_B

    Nu är jag hemma igen efter en streesiig dag.

    Sov dåligt i natt och sonen vaknade redan innan klockan sex. :(

    Sambon blev kidnappad innan 8 och blev lite kaos när allt skulle packas, huset stormades av ca 10-15 killar........
    SONEN BLEV FÖRSKRÄCKT!!!!!!

    Städade hela huset, åt frukost och nu har vi varit på babysim. Sonen helt slut!

    Jag med känns det som.........

  • Pumpkin

    Hihi, nyss hemkommen från en mysig hotellövernattning i Norrköping! Huvudnumret på hela bortrövningen var *trumvirvel* The Ark avslutningskonsert för deras sommarturné! I loooove The Ark - och ännu mer nu Jag är så jäkla nöjd!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7