• mammacatta

    Äntligen fredag del 10

    Nu är det dag för en till!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

    1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

    Plus de som är här.

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • Fru Cinderella

    *skrattar*
    En glad o utsatt ingela som inte kan hälla i sig vin för hon jobbar i morgon, stackars liten. Hon som inte ens tycker om att flörta!

  • anne på grönkulla

    *asg!* det var ju helt hysteriskt roligt!

    Grattis Hilde!

    O hej janos! Skönt att det går bra även om det kräks lite ibland!

    *håller tummarna för Gable*

    O äntligen fredag på er!

  • Fru Hilde

    Janos hur går det med amningen? Man kan eventuellt behöva tips o stöd o peppning i början innan bebben hittat greppet och tuttarna hunnit bli effektiv mjölkfabrik. Om så finns jag/vi här

  • Fru Hilde

    Nejdå, jag sitter här också då och då.

    Idag har varit en slö dag. Jag har en äckligt jobbig förkylning. Fast ikväll har det börjat lätta, så jag hoppas jag kan orka hitta på något i morgon. Idag har jag slösurfat alldeles för mycket och sett alldeles för många avsnitt av Heroes.

  • janos

    Godmorgon tjejer!

    Jag har läst ikapp nu! Vilken underbar historia, fru Cindy! Maken satt och läste vad ni hade för er här inne och brister ut i väääärldens skratt. -Kom! Kom och läs, sa han. Självklart blev jag nyfiken och gick dit. Vi skrattade gott åt den historian. Nu väntar vi bara på uppdatering, om hur kvällen gick.

    Hilde, vad gulligt av dig/er att agera amnings jour. Jag tycker att mjölken funkar bra. Snyggve suger så duktigt och lägger på sig vikt. Han är så go och snäll. I natt har vi vaknat två gånger och ammat, bytt blöja och pyjamas. Pappa sover så gott och är så stolt över sin pojk, som inte vaknat en enda gång på natten

  • mammacatta

    Hejhej!
    Jag har jobbat ju, det är därför jag inte orkat surfa.
    Undrar hur det blir när jag får ett riktigt jobb!
    Ska kolla antalet, men jag tror inte det är några 14000 heller...

  • Cybermamman

    bara 39 fler än jag ... vad konstigt

    Jobbar du, vad onödigt!

    Jag trodde nästan att det hänt något hemskt Och det kanske man kan tycka oxå från vissa synvinklar

Svar på tråden Äntligen fredag del 10